fbpx

סדנת פינגר פוד

גלו את הסודות ליצירת מנות קטנות ומעוררות תיאבון שיכבשו כל אירוע ויתנו לך מיומנות ואומנות ייחודית ומבוקשת

מנות קטנות, טעמים גדולים - סדנת פינגר פוד

פינגר פוד הוא עולם של מנות קטנות שמציעות טעמים עשירים ומגוונים הנאכלים בביס אחד.  אידיאלי לברים, מנות ראשונות ואחרונות. אירועים, מסיבות ולפנק את האורחים עם חוויית אוכל בלתי נשכחת.

למדי להכין את הפינגר פוד המושלם בסדנה שתהפוך כל אירוע לבלתי נשכח. הצטרפי לחוויה קולינרית שמביאה את עולם הפינגר פוד למרכז הבמה.

במהלך הסדנה, השפית תדגים ותלמד אתכן מתכונים, שיטות עבודה מיוחדות, טכניקות וטיפים מקצועיים. בשלב העשייה, תכיני את המאכלים בעמדות הכנה אישיות, בליווי צמוד של הצוות. בסיום, נחגוג עם התוצאות ממעשי ידינו – נטעם ונתענג על התוצרת שלנו וניקח מנות טעימות הביתה כדי לשמח את המשפחה המצפה.

מחיר למשתתפת:

420 ₪

מחיר למגיעות 2 יחד:

370 ₪

מחיר למגיעות 3 יחד:

350 ₪

כ' אלול תשפ"ד, יום שני
סדנת ערב, נשים ונערות
23.9.2024
אודליה גברא
18:00-22:00
נשים
סניף אלעד
חדש-ההרשמה בעיצומה!

תפריט הסדנה

מיני המבורגר טונה עם איולי לימון כבוש

קלאסיקה מודרנית בגרסה מענגת ומפתיעה. המיני המבורגר מביא עימו שילוב מושלם של טעם טרי ועסיסי, עטוף ברוטב איולי לימון כבוש שמוסיף נגיעה של חמיצות ורעננות. חוויית הטעמים הייחודית הזו מתאימה מיוחד לפתיחת התאבון לפני ארוחה.

מיני קישים – סלק דבש וטימין | בטטה צ'ילי וחרדל

מיני הקישים שלנו מספקים חוויית טעמים מעולה ומגוונת. התענגי על הקיש עם סלק, דבש וטימין, המשלב מתיקות ורעננות.. גרסת הבטטה עם צ'ילי וחרדל מביאה עמה פיקנטיות עשירה. כל קיש הוא יצירת מופת קטנה שתשדרג כל אירוע ותשמח את האורחים שלך.

לחמניות פיצוחים

לחמניות הפיצוחים שלנו הן תענוג של טעמים ותחושות. כל לחמנייה רכה ומפנקת מכילה תערובת של פיצוחים קלויים שנותנים פריכות מושלמת ומלאה בטעמים. השילוב בין הבצק הנימוח לפיצוחים החמימים יוצר חוויית טעם חדשנית

בריוש פסטו וזיתי קלמטה

בריוש פסטו וזיתי קלמטה הוא מאפה שמעורר תיאבון. הבצק הרך והאוורירי שוכן לצד פסטו ריחני וזיתי קלמטה טעימים, המוסיפים ניחוחות ים-תיכוניים ותחושת חמימות בכל ביס. שילוב הטעמים הזה יוצר חוויית אפייה ייחודית שמענגת את החיך.

מיני כריכונים במילוי טוניסאי

מיני כריכונים במילוי טוניסאי הם חגיגה של טעמים. כל כריך קטן מלא במילוי טוניסאי עסיסי, עם תערובת מתובלת ומלאה בטעמים עזים. הבצק הרך והפריך מחבק את המילוי הנפלא, מה שיוצר חוויית טעם שמגרה את החיך ומשדרגת כל אירוע.

זה מה שיקרה לך בסיום הסדנה:

לקלוע לטעם של כל אירוע

במהלך הסדנה תלמדי טכניקות מקצועיות להכנת פינגר פוד ברמה גבוהה, המותאמות לסוגי אירועים שונים כמו מסיבות, קוקטיילים ואירועים משפחתיים. תכירי שיטות בישול מתקדמות שיעשירו את כישורי הבישול שלך ויאפשרו לך להכין מנות לכל סוג אירוע ולדרישות האורחים שלך.

יעמדו אצלך בתור להזמין

לאחר הסדנה, תלמדי להכין פינגר פוד איכותי מהבית, מוצר מאוד מבוקש בשוק שאנשים מחפשים ומשלמים עליו סכומים גבוהים. תכירי את הדרכים למכור מנות לבית לקוחות פוטנציאליים, ותהיה לך אפשרות להרוויח על ידי ניצול הכישורים החדשים שלך.

בבית כמו במלון

תוכלי להגיש למשפחה ולאורחים מנות עסיסיות ומרשימות שמביאות את הסטנדרטים הגבוהים של אירועים יוקרתיים היישר לביתך. כל ביס יהיה מלא בטעמים שיגרמו להתלהבות ושבחים, ויהפכו את האורחים שלך למרוצים ומתרגשים.

במה ליצירתיות שלך

תרכשי גם רעיונות ושיטות עבודה שיאפשרו לך ליצור ולהתנסות במנות חדשות בעצמך. הידע שצברת יאפשר לך לפתח ולהמציא מתכונים חדשים, וליישם את השיטות שלמדת ליצירת תפריטים אישיים שירשימו כל אחד

לנשים בלבד

מארז מעשי ידיכם הביתה

עמדות עבודה אישיות

צוות בליווי צמוד

מה הסיפור שלנו ?

את הקולינריום הקמנו לפני עשור במטרה להביא את לימודי הקולינריה המקצועיים ביותר  למגזר הדתי וחרדי מבלי לוותר על ערכיו ועקרונותיו.

לא עוד תלמידות שמכינות אך לא טועמות בגלל הכשרות, 

אנו מאמינים שגם מי שרוצה לימודים למהדרין לא צריך להתפשר על המקצועיות וההנאה. הקולינריום מביאה לכם לימודי קולינריה למהדרין, וברמה הגבוהה ביותר.

כ' אלול תשפ"ד, יום שני
סדנת ערב, נשים ונערות
23.9.2024
אודליה גברא
18:00-22:00
נשים
סניף אלעד
חדש-ההרשמה בעיצומה!

סדנת פינגר פוד

אל תפספסו!

כל הפרטים כאן בדף. מהרו להירשם ולהבטיח את מקומכם בסדנה המיוחדת שלנו. יש לכם שאלות? דברים שלא ברורים עדיין ? שלחו לנו הודעה ונשמח לסייע!

כ' אלול תשפ"ד, יום שני
סדנת ערב, נשים ונערות
23.9.2024
אודליה גברא
18:00-22:00
נשים
סניף אלעד
חדש-ההרשמה בעיצומה!

סדנאות נוספות מהקולינריום:

סדנת פחזניות ובצק רבוך

נלמד להכין פחזניות מושלמות אצלנו במטבח, נכיר את חומרי הגלם ומה תפקידם כדי להגיע אל פחזנית קריספית, תפוחה היטב וחלולה.

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

שיעור מאלף בהכנת קינוחים, בו תתנסי בעצמך בהכנה ותגלי טיפים מקצועיים ובדיקת התאמה מקצועית ותחומי הרווח בתחום.

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


גלי את סודות מאפי הבוקר המפנקים בסדנה שתהפוך כל בוקר לחגיגה עם קרואסונים חמאתיים וטעמים עשירים שימלאו את הבית בניחוחות משכרים.

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

סדנת קינוחים לקראת ראש השנה שתלמד אותך ליצור קינוחים מרהיבים וטעימים שישדרגו את שולחן החג, ויפתיע וישמח את המשפחה והאורחים.

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

היכנסו לעולם של עידון ואלגנטיות – סדנה להכנת מנות צרפתיות קלאסיות עם נגיעה מקצועית

מחיר: 420 ש"ח

שיעור צילום לקונדיטוריות

הפכי כל קינוח ליצירת אמנות עם סדנת צילום מקצועית לקונדיטוריות – כי תמונה אחת שווה אלף טעמים!

מחיר: 380 ש"ח

סדנת פחזניות ובצק רבוך

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מטבח אסייתי

מחיר: 420 ש"ח