fbpx

שיעור שיווק לקונדיטוריות

יש קונדיטוריות שהלקוחות עומדים אצלהן בתור, ויש כאלה שבקושי יש להן עבודה. בואו תבינו את ההבדל ביניהן ותלמדו איך להיות מהראשונות

להפוך את המקצוע לפרנסה - שיעור שיווק לקונדיטוריות

בעידן הדיגיטלי של היום, חשוב שכל קונדיטורית תדע כיצד לשווק את עצמה ביעילות ולהתבלט בתחרות. שיעור שיווק זה נועד לתת לך כלים מתקדמים ומעוררי השראה שיסייעו לך להרחיב את קהל הלקוחות שלך וליצור נוכחות מרשימה בשוק הקונדיטוריות.

תיהני מידע יקר ערך על אסטרטגיות שיווק, בניית מותג אישי, ניהול תוכן, פרסום ברשתות החברתיות, וכלים ליצירת קמפיינים יעילים. בנוסף, תקבלי טיפים מעשיים להגדלת ההגעה ללקוחות פוטנציאליים ושיפור יחסי הציבור של העסק שלך.

במהלך השיעור, נלמד כיצד לבנות תכנית שיווקית אסטרטגית, נבחן כיצד ליצור תוכן מושך ואיכותי, ונלמד לנתח את התגובות והביצועים של הקמפיינים השיווקיים שלך. תקבלי כלים ליצירת פרופיל עסקי מרשים ברשתות החברתיות ועוד

שיעור השיווק שלנו מתמקצע בעבודה עם קונדיטוריות ומבוסס על ניסיון מעשי בעולם האוכל והקונדיטוריה. אנו מציעים לך כלים שיווקיים מותאמים אישית, עם דגש על השוק הקולינרי, כך שתוכלי לראות תוצאות מהירות ומשמעותיות.

מחיר למשתתפת:

380 ש"ח

כ"ז אלול תשפ"ד , יום שני
סדנת ערב לנשים ונערות
30.09.2024
חני היילברון
18:00-22:00
נשים
בני ברק
ההרשמה בעיצומה

תוכנית השיעור

תמחור

נלמד לתמחר נכון את התוצרים והמאפים שאנו מכינות, כולל שקלול מדויק של העלויות והמרכיבים הנסתרים. נעסוק בשיטות לקביעת מחירים ריאליים שיבטיחו רווחיות מבלי להתפשר על איכות, ונגלה כיצד לנהל את ההוצאות בצורה מקצועית.

בר כיבוד

במהלך השיעור ימתין לכן בר עשיר עם מגוון מנות אוכל קל ושתייה, כך שתוכלו להתרכז בלמידה וביצוע ההכנות, ויאפשר לכן ליהנות מהשיעור תוך כדי טעימה מהמנות והשתייה שיתאימו לאווירה.

לפרסם בלי לשלם

בשיעור נחקור כיצד לפרסם את העסק שלך בחינם תוך שימוש בטכניקות יצירתיות ואפקטיביות. נלמד כיצד לנצל את המדיה החברתית, שיתופי פעולה, והמלצות אישיות כדי להגדיל את החשיפה שלך מבלי להוציא כסף.

תוכנית עבודה

בסדנה תקבלי חבילה עשירה של חומרי עזר מקצועיים שישדרגו את הידע שלך ויעזרו לך להצליח. תקבלי חוברות עבודה מקיפות שיכללו תרגולים, טיפים ופתרונות פרקטיים. תתנסי באתגרים נושאי פרסים. בנוסף, תמצאי טבלאות שונות ואינפורמציה מודפסת מקצועית שתהיה לך לשימוש עתידי.

מיתוג

בחירת שם, עיצוב לוגו ויצירת זהות מותגית שמייצגת את העסק שלך. נבין איך להטמיע את המיתוג בכל היבט של העסק, כולל אריזות ותוכן שיווקי, ונגלה כיצד למשוך לקוחות חדשים וליצור חוויות עקביות ומזוהות.

תכנון נכון של הזמנות

במהלך השיעור, נלמד כיצד לתכנן ולהכין אירועים קטנים וגדולים בצורה מקצועית ורגועה, ללא הלחץ של הרגע האחרון. תגלי כיצד לתכנן מראש את התפריט והכנה מוקדמת של המנות, תוך שמירה על טריות ואיכות. נעסוק בטכניקות להכנה מוקדמת, כולל הקפאה נכונה והפשרה, כך שהמנות יישמרו בטעם ובמרקם מצוין.

זה מה שיקרה לך בסיום הסדנה:

שיתופי פעולה

במהלך השיעור תיהני מהזדמנות ייחודית לשתף פעולה עם קונדיטוריות נוספות. שיתופי פעולה אלו יאפשרו לך להחליף רעיונות, ללמוד טכניקות חדשות ולהתנסות עם גישות שונות בתחום הקונדיטוריה. כך שתוכלי לקבל השראה ולבנות קשרים חשובים שיכולים להועיל לך גם בהמשך הדרך.

דרך צלחה ...

תוכלי להקים עסק ממותג בצורה מקצועית ומובילה. תלמדי כיצד ליצור פרסום מסודר ומדויק שיבדל את העסק שלך מהמתחרים. עם המיתוג החזק שתייצרי, תכנסי לליגה אחת מעל כולם ויהיה לך יתרון משמעותי בשוק.

הלקוחות הכי טובים, אלייך

אחרי הסדנה תלמדי איך לעבוד עם לקוחות איכותיים שמעריכים את העבודה שלך ומסוגלים לשלם שכר ראוי. תכירי את השיטות להתמקדות בלקוחות גדולים שמביאים הרבה עבודה ומייצרים זרם הכנסות יציב, במקום להתעסק עם לקוחות קשים שמקשים עליך ומובילים לרדיפה מתמדת אחר תשלום.

לנשים בלבד

מארז מעשי ידיכם הביתה

עמדות עבודה אישיות

צוות בליווי צמוד

מה הסיפור שלנו ?

את הקולינריום הקמנו לפני עשור במטרה להביא את לימודי הקולינריה המקצועיים ביותר  למגזר הדתי וחרדי מבלי לוותר על ערכיו ועקרונותיו.

לא עוד תלמידות שמכינות אך לא טועמות בגלל הכשרות, 

אנו מאמינים שגם מי שרוצה לימודים למהדרין לא צריך להתפשר על המקצועיות וההנאה. הקולינריום מביאה לכם לימודי קולינריה למהדרין, וברמה הגבוהה ביותר.

כ"ז אלול תשפ"ד , יום שני
סדנת ערב לנשים ונערות
30.09.2024
חני היילברון
18:00-22:00
נשים
בני ברק
ההרשמה בעיצומה

שיעור שיווק לקונדיטוריות

אל תפספסו!

כל הפרטים כאן בדף. מהרו להירשם ולהבטיח את מקומכם בסדנה המיוחדת שלנו. יש לכם שאלות? דברים שלא ברורים עדיין ? שלחו לנו הודעה ונשמח לסייע!

סדנאות נוספות מהקולינריום:

סדנת פחזניות ובצק רבוך

נלמד להכין פחזניות מושלמות אצלנו במטבח, נכיר את חומרי הגלם ומה תפקידם כדי להגיע אל פחזנית קריספית, תפוחה היטב וחלולה.

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

שיעור מאלף בהכנת קינוחים, בו תתנסי בעצמך בהכנה ותגלי טיפים מקצועיים ובדיקת התאמה מקצועית ותחומי הרווח בתחום.

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


גלי את סודות מאפי הבוקר המפנקים בסדנה שתהפוך כל בוקר לחגיגה עם קרואסונים חמאתיים וטעמים עשירים שימלאו את הבית בניחוחות משכרים.

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

סדנת קינוחים לקראת ראש השנה שתלמד אותך ליצור קינוחים מרהיבים וטעימים שישדרגו את שולחן החג, ויפתיע וישמח את המשפחה והאורחים.

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

היכנסו לעולם של עידון ואלגנטיות – סדנה להכנת מנות צרפתיות קלאסיות עם נגיעה מקצועית

מחיר: 420 ש"ח

שיעור צילום לקונדיטוריות

הפכי כל קינוח ליצירת אמנות עם סדנת צילום מקצועית לקונדיטוריות – כי תמונה אחת שווה אלף טעמים!

מחיר: 380 ש"ח

סדנת פחזניות ובצק רבוך

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מטבח אסייתי

מחיר: 420 ש"ח