fbpx

סדנת פחזניות ובצק רבוך

נלמד להכין פחזניות מושלמות אצלנו במטבח, נכיר את חומרי הגלם ומה תפקידם כדי להגיע אל פחזנית קריספית, תפוחה היטב וחלולה.

מתוק, פריך, ומלא בטעמים. כולם אוהבים פחזניות

תפריט הסדנה

פחזניות

נכיר את הטכניקות המדויקות כדי להגיע לתוצאה המושלמת. הכנת הבצק, נשמע על תהליכי ההרתחה, הוספת הקמח והקצפת הבצק בצורה נכונה כדי להבטיח שהתוצאה תהיה פחזנית קריספית, תפוחה היטב וחלולה.

אקלרים

אקלרים – מאפים ארוכים שמכינים באותו בצק בסיסי של פחזניות. נכיר את התהליך להכנת האקלרים, נתמקד בהכנת המילוי (כמו קרם פטיסייר או שוקולד), ונלמד טכניקות לקישוט האקלרים בצורה מרהיבה ומדויקת.

קרם פטיסייר

מהיסודות החשובים בקונדיטוריה. זהו קרם עשיר ומפנק, שמכינים על בסיס חלב, סוכר, חלמונים, קמח ומעט חמאה. נלמד להקציף את המרכיבים בצורה מדויקת, להרתיח את התערובת, ולהניח להתקרר.

שוקטים

שוקטים הם חטיף מתוק ופריך, המשלב טעמים עמוקים של שוקולד עם מרקם קראנצ'י. עשויים מבצק עשיר וממולאים בפתיתי שוקולד או אגוזים, הם מושלמים כנשנוש קליל או עם כוס קפה. חוויה מתוקה שאי אפשר לעמוד בפניה!

פריז ברסט

פריזברסט הוא קינוח צרפתי קלאסי מיוחד, עשוי מבצק רבוך שנאפה כטבעת חלולה וממולא בקרם פטיסייר עשיר או קצפת רכה. הקינוח מעוטר באבקת סוכר ושבבי אגוזי לוז, מה שמוסיף לו נופך פריך ומיוחד. כל ביס חושף טעמים עשירים ומרקמים מענגיים, מציע חוויה קולינרית שלא ניתן לעמוד בפניה!

קרם דיפלומט פרלינה

שילוב מהפנט של קרם פטיסייר וקצפת, שמעניק מרקם קליל ועשיר. עם נגיעות של אגוזי לוז קלויים או פרלינה, הוא מציע טעמים מתוקים ועומק מופלא. מושלם למילוי פחזניות, טארטים או קינוחים אחרים, הוא יוצר חוויה קולינרית מפנקת ומרשימה

זה מה שיקרה לך בסיום הסדנה:

מארז גדוש פחזניות הביתה

בסיום הסדנה, כל משתתפת תצא עם מארז מפנק של פחזניות מטריפות שכין בעצמו. כל פחזנית תהיה ממולאת במילוי שיבחרו, מה שיאפשר להם להפוך את החוויה האישית למתנה מתוקה ואישית.

הכרת שיטות קישוט

טכניקות קישוט לפחזניות, כמו ציפוי שוקולד ואבקת סוכר, מה שמוסיף לאסתטיקה המושכת. מיומנויות אלו משדרגות את הקינוחים גם בסגנונות אחרים כך שיוכלו להשתמש בזה לא דווקא פחזניות, ומעניקות לתלמידות ביטחון להציג את כישוריהן באירועים חברתיים.

הבנת עומק במילויים ושדרוגים

במהלך הסדנה, התלמידות ילמדו להכין מגוון רחב של מליות לפחזניות, כמו קרם פטיסייר, קרם שוקולד וקצפת. הידע הזה לא רק מאפשר להן להגיש פחזניות בטעמים שונים, אלא גם מקנה להן מיומנויות שניתן ליישם במגוון רחב של קינוחים אחרים. כל טכניקת מלוי שנלמדת יכולה לשדרג מתכונים נוספים, כמו עוגות ועוגיות, ולהפוך כל קינוח לאישי ומיוחד.

פחזניות שתופחות ולא נופלות

אם עד היום הפחזניות שלך לא עלו והתאכזבת מהמראה שלהן, הגיע הזמן לשנות זאת. מהיום, בעזרת מומחיות נכונה, תגלי כיצד להכין פחזניות אווריריות עם קליפה פריכה, שלא רק לא יפלו, אלא גם יעניקו לך תוצאה מקצועית ומרשימה בכל אפייה.

לנשים בלבד

מארז מעשי ידיכם הביתה

עמדות עבודה אישיות

צוות בליווי צמוד

מה הסיפור שלנו ?

את הקולינריום הקמנו לפני עשור במטרה להביא את לימודי הקולינריה המקצועיים ביותר  למגזר הדתי וחרדי מבלי לוותר על ערכיו ועקרונותיו.

לא עוד תלמידות שמכינות אך לא טועמות בגלל הכשרות, 

אנו מאמינים שגם מי שרוצה לימודים למהדרין לא צריך להתפשר על המקצועיות וההנאה. הקולינריום מביאה לכם לימודי קולינריה למהדרין, וברמה הגבוהה ביותר.

כ"ח אב תשפ"ה
סדנת ערב לנשים ונערות
1.9.2024
מלכ אדלר
18:00-22:00
נשים ובנות
סניף אלעד
הקבוצה מלאה

סדנת פחזניות ובצק רבוך

אל תפספסו!

כל הפרטים כאן בדף. מהרו להירשם ולהבטיח את מקומכם בסדנה המיוחדת שלנו. יש לכם שאלות? דברים שלא ברורים עדיין ? שלחו לנו הודעה ונשמח לסייע!

סדנאות נוספות מהקולינריום:

סדנת פחזניות ובצק רבוך

נלמד להכין פחזניות מושלמות אצלנו במטבח, נכיר את חומרי הגלם ומה תפקידם כדי להגיע אל פחזנית קריספית, תפוחה היטב וחלולה.

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

שיעור מאלף בהכנת קינוחים, בו תתנסי בעצמך בהכנה ותגלי טיפים מקצועיים ובדיקת התאמה מקצועית ותחומי הרווח בתחום.

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


גלי את סודות מאפי הבוקר המפנקים בסדנה שתהפוך כל בוקר לחגיגה עם קרואסונים חמאתיים וטעמים עשירים שימלאו את הבית בניחוחות משכרים.

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

סדנת קינוחים לקראת ראש השנה שתלמד אותך ליצור קינוחים מרהיבים וטעימים שישדרגו את שולחן החג, ויפתיע וישמח את המשפחה והאורחים.

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

היכנסו לעולם של עידון ואלגנטיות – סדנה להכנת מנות צרפתיות קלאסיות עם נגיעה מקצועית

מחיר: 420 ש"ח

שיעור צילום לקונדיטוריות

הפכי כל קינוח ליצירת אמנות עם סדנת צילום מקצועית לקונדיטוריות – כי תמונה אחת שווה אלף טעמים!

מחיר: 380 ש"ח

סדנת פחזניות ובצק רבוך

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מטבח אסייתי

מחיר: 420 ש"ח