fbpx

סדנת מטבח אסייתי

למדי להכין מנות אסייתיות אותנטיות ומרגשות, ותהני מטעמים אקזוטיים וטעימים במטבח שלך

קפיצה טעימה למזרח - סדנת מטבח אסייתי

המאכלים האסייתיים מכילים שילוב ייחודי של טעמים וריחות, אך לעיתים קשה לשחזר אותם בבית בצורה אותנטית. רוצה להכיר את סודות המטבח האסייתי וליצור מנות מעוררות תיאבון בדיוק כמו במסעדות המקצועיות ?

בסדנה נכין מנות אסייתיות באיכות גבוהה, עם טכניקות עבודה אותנטיות שתשדרגנה את יכולותייך הקולינריות. תלמדי כיצד ליצור טעמים אקזוטיים שיתאימו לכל אירוע ויביאו לך מחמאות רבות.

תתנסי בטכניקות מקצועיות, שיטות עבודה מסורתיות וטיפים שיאפשרו לך לגלות את קסם המטבח האסייתי ולהביא את הטעמים האותנטיים למטבח הביתי שלך.

אל תחמיצי את ההזדמנות ללמוד את סודות המטבח האסייתי ולשדרג את יכולותייך הקולינריות. 

מחיר למשתתפת:

420 ₪

מחיר ל-2 משתתפות:

370 ₪

מחיר ל-3 משתתפות:

350 ₪

כ"ח טבת תשפ"ה, יום שלישי
סדנת ערב לנשים ונערות
28.1.25
אודליה גברא
18:00-22:00
נשים
סניף בני ברק
ההרשמה בעיצומה!

תפריט הסדנה

לחמניות באן

לחמניות באן רכות ונפלאות, ממולאות בטעימות של דג עסיסי, ירקות פריכים ורוטב אסייתי עשיר. כל ביס מהבאן משלב טעמים של מתוק, מלוח וחמוץ ויוצר הרמוניית טעמים מושלמת.

דים סאם

כיסונים קטנים וטעימים המוגשים עם מגוון מילויים – מדג מתובל ועד ירקות צבעוניים ותבלינים מענגים. כל כיסון מוכן באידוי מושלם, והעטיפה הרכה מכילה את כל העונג והטעימות, ומבטיחה חוויה גסטרונומית מרהיבה.

ירקות מוקפצים

מיקס צבעוני ומלא חיים של ירקות טריים ומוקפצים, עם רוטב אסייתי מתובל. הירקות שומרים על פריכיותם וטריותם, כאשר כל ביס מביא עימו את השילוב המושלם של חריפות, מתיקות וחמיצות.

אגרול

חטיף פריך וממכר, עטוף בקליפת אורז דקיקה ומלא במילוי מגוון – ירקות טריים, נודלס ודגנים. כל אגרול מציע טקסטורה קריספית מבחוץ עם מילוי נימוח וטעים בפנים.

סושי

רולס סושי טריים ומוקפדים, המציעים שילובי טעמים כגון דגים טריים, ירקות פריכים ורוטב סויה מתובל. כל רול מספק חווית טעמים מלאה, עם פרוסות דג איכותיות ומילויים מרעננים שמובילים אותך לחוויה קולינרית.

חמוצים יפניים

שילוב מעניין של ירקות חמוצים ברוטב יפני מתקתק ומעט חריף. החמוצים מוסיפים נגיעה של רעננות וטעימות למנות שלך, עם איזון מושלם בין חמיצות למתיקות. כל ירק חמוץ מספק טעמים ייחודיים שמעשירים את החוויה הקולינרית ומביאים מגוון נוסף לשולחן

זה מה שיקרה לך בסיום הסדנה:

ארוחות מסוג אחר

עם הכישורים שתצברי, תוכלי להפתיע את בני המשפחה והאורחים שלך עם ארוחות אקזוטיות מהמטבח האישי שלך. כל מנה שתכיני תהפוך לחוויה קולינרית מיוחדת ומעוררת התלהבות, ותוסיף למטבח שלך נגיעה של חדשנות ויוקרה.

מבחר מנות טבעיות

המטבח האסייתי מציע אפשרויות רבות להכנת מנות צמחוניות וטבעוניות, מה שמאפשר לך לשלב יותר ירקות, טופו וחלבונים מן הצומח בתפריט שלך, ועדיין לשמור על טעמים עשירים ומספקים.

ארוחה שווה לכל המשפחה

לאחר הסדנה, תחזרי הביתה עם ארוחה עשירה, ריחנית וטעימה שמביאה איתה את כל קסם המטבח האסייתי. תעוררי התלהבות ושמחה בקרב בני המשפחה שלך, כאשר תפתיעי אותם עם מנות צבעוניות ומפנקות שיכניסו חוויות חדשות לשולחן האוכל. כל ביס מהמנות שלך יתמוגג ויתענג על התוצאות שהכנת במו ידייך, וכולם יעריכו את המאמץ והכשרון שלך בהגשת ארוחה מיוחדת ומרשימה.

לנשים בלבד

מארז מעשי ידיכם הביתה

עמדות עבודה אישיות

צוות בליווי צמוד

כ"ח טבת תשפ"ה, יום שלישי
סדנת ערב לנשים ונערות
28.1.25
אודליה גברא
18:00-22:00
נשים
סניף בני ברק
ההרשמה בעיצומה!

סדנת מטבח אסייתי

אל תפספסו!

כל הפרטים כאן בדף. מהרו להירשם ולהבטיח את מקומכם בסדנה המיוחדת שלנו. יש לכם שאלות? דברים שלא ברורים עדיין ? שלחו לנו הודעה ונשמח לסייע!

סדנאות נוספות מהקולינריום:

סדנת פחזניות ובצק רבוך

נלמד להכין פחזניות מושלמות אצלנו במטבח, נכיר את חומרי הגלם ומה תפקידם כדי להגיע אל פחזנית קריספית, תפוחה היטב וחלולה.

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

שיעור מאלף בהכנת קינוחים, בו תתנסי בעצמך בהכנה ותגלי טיפים מקצועיים ובדיקת התאמה מקצועית ותחומי הרווח בתחום.

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


גלי את סודות מאפי הבוקר המפנקים בסדנה שתהפוך כל בוקר לחגיגה עם קרואסונים חמאתיים וטעמים עשירים שימלאו את הבית בניחוחות משכרים.

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

סדנת קינוחים לקראת ראש השנה שתלמד אותך ליצור קינוחים מרהיבים וטעימים שישדרגו את שולחן החג, ויפתיע וישמח את המשפחה והאורחים.

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

היכנסו לעולם של עידון ואלגנטיות – סדנה להכנת מנות צרפתיות קלאסיות עם נגיעה מקצועית

מחיר: 420 ש"ח

שיעור צילום לקונדיטוריות

הפכי כל קינוח ליצירת אמנות עם סדנת צילום מקצועית לקונדיטוריות – כי תמונה אחת שווה אלף טעמים!

מחיר: 380 ש"ח

סדנת פחזניות ובצק רבוך

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מטבח אסייתי

מחיר: 420 ש"ח