fbpx

סדנת מטבח איטלקי

למדו להכין את המנות הקלאסיות של המטבח האיטלקי באופן מקצועי והצטרפו לחוויה בלתי נשכחת של טעמים וריחות מהמגף האיטלקי

מסע קולינרי באיטליה - סדנת בישול איטלקי אותנטי

למדי להכין את המנות הקלאסיות של המטבח האיטלקי עם שף מקצועי והצטרפי לחוויה בלתי נשכחת של טעמים וריחות מהמגף האיטלקי.

הצטרפי למסע קולינרי מלא תשוקה בלב המטבח האיטלקי! בסדנה זו תזכי להכיר את קסם הבישול האיטלקי ולהכין במו ידיך מנות מסורתיות וטעימות. יחד עם שף מנוסה ומלא אהבה למטבח האיטלקי, תלמדי להכין פסטות טריות, רטבים קלאסיים, מנות ראשונות וקינוחים מרהיבים.

הסדנה כוללת את כל החומרים הנדרשים, כך שכל מה שאת צריכה לעשות הוא להגיע עם חיוך ורצון ללמוד ולהתנסות. אנו נדאג לכל השאר. הסדנה מתאימה לכולן – בין אם את מתחילה שרוצה ללמוד את היסודות, ובין אם את בשלנית מנוסה שמחפשת לשדרג את המיומנות שלך.

זו לא רק סדנה, זו חוויה קולינרית בלתי נשכחת. בואי לגלות את הסודות הגסטרונומיים של איטליה ולהתענג על טעמים וריחות שלא תוכלו לפספס.

מחיר למשתתפת:

420 ₪

מחיר ל-2 משתתפות:

370 ₪

מחיר ל-3 משתתפות:

350 ₪

י"ט חשוון תשפ"ה
סדנת ערב לנשים ונערות
20.11.24
מרילין איילון
18:00-22:00
נשים
סניף בני ברק
ההרשמה בעיצומה

תפריט הסדנה

פיצה איטלקית אמיתית

תפנקו את עצמכם עם פיצה איטלקית אמיתית, פריכה וזהובה, עם שכבה נדיבה של רוטב עגבניות עשיר, גבינת מוצרלה נמסה ותוספות טריות שמפוצצות בטעם. חווית פיצה שממלאת את כל החושים.

רביולי טרי ממולא גבינות ברוטב רוזה

התענגו על רביולי טרי בעבודת יד, ממולא בגבינות עשירות ונימוחות, ומתבשל ברוטב רוזה קטיפתי ומפנק. כל ביס הוא חגיגה של טעמים עשירים שימלאו אתכם באושר.

פסטה צבעונית בעבודת יד ברוטב אלפרדו

פסטה בעבודת יד בצבעים מרהיבים, יצירת אמנות קולינרית שמעוררת את העין לפני שהיא כובשת את החיך. הטבולה ברוטב אלפרדו קטיפתי ועשיר, השילוב מושלם של טעמים חלקים ועמוקים יוצר חוויה ייחודית שתשאיר אתכם ללא מילים.

ניוקי ברוטב שמנת וערמונים

ניוקי רך ומעודן, שנוצר בעבודת יד מוקפדת, טובל ברוטב שמנת קטיפתי עם נגיעות עדינות של ערמונים. כל נגיסה במנה זו חושפת את הייחודיות והעומק שבשילוב המרקמים והטעמים, מה שמאפשר לגלות רמות חדשות של הנאה בכל פעם מחדש.

גבינת מוצרלה ביתית

גבינת מוצרלה ביתית, מיוצרת בתהליך מוקפד המבטיח מרקם רך וגמיש עם טעם קרמי ועדין. הגבינה המיוחדת הזו, שנמסה בפה בטבעיות, משתלבת בהרמוניה מושלמת עם מגוון רחב של מנות, ומעניקה להן טוויסט מרענן ומענג. הכנתה הביתית והשימוש בחומרים טריים ואיכותיים יוצרים חוויה קולינרית מענגת חושים.

סלט קפרזה איטלקי מרענן

סלט המשלב פרוסות עסיסיות של עגבניות בשלות עם פרוסות גבינת מוצרלה טרייה ובזיליקום טרי. השילוב העשיר של רעננות העגבנייה, הקרמיות של המוצרלה והארומה המפולפלת של הבזיליקום יוצר תענוג שאין שני לו. תיבול עדין בשמן זית כתית מעולה ומעט מלח ים גס מוסיפים להשלמת החוויה הקולינרית המרעננת והקלאסית הזו.

זה מה שיקרה לך בסיום הסדנה:

מחמאות מכל עבר

כולם יחמיאו לך על ההתמצאות במטבח כה מעניין שכולם מנסים לעשות אבל לא בהצלחה יתרה. את תוכיחי שאת עושה זאת מקצועי כמו איטלקי אמיתי, עם טעמים שיפתיעו את כולם.

חוויה משפחתית מהנה

תחזרי הביתה מהסדנה עם מארז גדול של מנות איטלקיות אותנטיות שהכנת בעצמך. ארוחה מושלמת לכל המשפחה, שתגרום להם לברך אותך על שהלכת לסדנה וליהנות מטעמים נפלאים ויוצאי דופן מבלי לטרוח במטבח.

ארוחות משפחתיות שוברות שגרה

תוכלי להפתיע את המשפחה בארוחות שוברות שגרה עם מנות יצירתיות ומיוחדות. כל ארוחה תהיה חגיגת טעמים חדשה שתשמח ותענג את בני הבית. כבר לא תשמעי 'אמא, משעמם לי האוכל'

לא עוד מאות ₪ למסעדות

תוכלי להכין לבד את המנות האהובות שתמיד קונים במסעדה, ובכך תחסכי כסף רב. תרגישי סיפוק אישי לדעת שהצלחת לשחזר את הטעמים האהובים וליהנות מהם בביתך.

שדרוג מתכונים קיימים

תלמדי איך לקחת מתכונים קיימים ולשדרג אותם לרמה חדשה לגמרי. הכלים שתרכשי יאפשרו לך להפוך כל מתכון למנה גורמה.

אורחים נהנים

תוכלי להרשים את האורחים בארוחות ערב מושקעות ומלאות סטייל. כל אירוע שתארגני ייזכר בזכות המנות המעולות וההגשה האסתטית, ופתאום כולם רוצים להתארח אצלך 🙂

לנשים בלבד

מארז מעשי ידיכם הביתה

עמדות עבודה אישיות

צוות בליווי צמוד

מה הסיפור שלנו ?

את הקולינריום הקמנו לפני עשור במטרה להביא את לימודי הקולינריה המקצועיים ביותר  למגזר הדתי וחרדי מבלי לוותר על ערכיו ועקרונותיו.

לא עוד תלמידות שמכינות אך לא טועמות בגלל הכשרות, 

אנו מאמינים שגם מי שרוצה לימודים למהדרין לא צריך להתפשר על המקצועיות וההנאה. הקולינריום מביאה לכם לימודי קולינריה למהדרין, וברמה הגבוהה ביותר.

י"ט חשוון תשפ"ה
סדנת ערב לנשים ונערות
20.11.24
מרילין איילון
18:00-22:00
נשים
סניף בני ברק
ההרשמה בעיצומה

סדנת מטבח איטלקי

אל תפספסו!

כל הפרטים כאן בדף. מהרו להירשם ולהבטיח את מקומכם בסדנה המיוחדת שלנו. יש לכם שאלות? דברים שלא ברורים עדיין ? שלחו לנו הודעה ונשמח לסייע!

סדנאות נוספות מהקולינריום:

סדנת פחזניות ובצק רבוך

נלמד להכין פחזניות מושלמות אצלנו במטבח, נכיר את חומרי הגלם ומה תפקידם כדי להגיע אל פחזנית קריספית, תפוחה היטב וחלולה.

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

שיעור מאלף בהכנת קינוחים, בו תתנסי בעצמך בהכנה ותגלי טיפים מקצועיים ובדיקת התאמה מקצועית ותחומי הרווח בתחום.

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


גלי את סודות מאפי הבוקר המפנקים בסדנה שתהפוך כל בוקר לחגיגה עם קרואסונים חמאתיים וטעמים עשירים שימלאו את הבית בניחוחות משכרים.

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

סדנת קינוחים לקראת ראש השנה שתלמד אותך ליצור קינוחים מרהיבים וטעימים שישדרגו את שולחן החג, ויפתיע וישמח את המשפחה והאורחים.

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

היכנסו לעולם של עידון ואלגנטיות – סדנה להכנת מנות צרפתיות קלאסיות עם נגיעה מקצועית

מחיר: 420 ש"ח

שיעור צילום לקונדיטוריות

הפכי כל קינוח ליצירת אמנות עם סדנת צילום מקצועית לקונדיטוריות – כי תמונה אחת שווה אלף טעמים!

מחיר: 380 ש"ח

סדנת פחזניות ובצק רבוך

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מטבח אסייתי

מחיר: 420 ש"ח