fbpx

סדנת מארזי קינוחים

סדנה שתלמד אותך להכין מארזי קינוחים אישיים ומיוחדים, שכל ביס בהם הופך לחגיגה של טעם ויופי, ומביא לך שפע פרנסה עם עבודה קלילה מהבית

לימוד מתוק במיוחד - סדנת מארזי קינוחים

גלי את עולם המתוקים המופלא! קינוחים מתוקים הם לא רק טעימים, אלא גם אמנות קולינרית שמחברת בין טעמים, מרקמים וצורות, ויוצרת חוויות בלתי נשכחות. בסדנה זו תלמדי להכין קינוחים מפתים ומרהיבים, כל אחד מהם יצירת אומנות בפני עצמו.

קינוחים מתוקים הם הדרך המושלמת לסיים כל ארוחה בחגיגה של טעמים וניחוחות. הם יוצרים חוויות קולינריות ייחודיות ומוסיפים נופך יוקרתי לכל אירוע. ללמוד להכין קינוחים מתוקים מקצועיים לא רק שיפתח את הידע שלך, אלא גם ייתן לך את הכלים להפתיע את האורחים שלך ולהביא שמחה עם כל ביס.

הסדנה מתאימה לכולן, בין אם את מתחילה שמעוניינת ללמוד את יסודות הקינוחים ובין אם את חובבת קינוחים מנוסה שמחפשת לשדרג את הידע שלך. בואי לגלות את הקסם שבמתוקים וליצור קינוחים שיביאו לך מחמאות רבות.

מחיר למשתתפת:

420 ₪

מחיר למגיעות 2 יחד:

370 ₪

מחיר למגיעות 3 יחד:

350 ₪

ה' חשוון תשפ"ה , יום רביעי
סדנת ערב ,לנשים ונערות
6.11.24
אודליה גברא
18:00-22:00
נשים
סניף בני ברק
ההרשמה בעיצומה

תפריט הסדנה

קרם בורלה

קרם בורלה הוא קינוח יוקרתי ומענג עם טעמים עמוקים של וניל. מדובר בקרם פטיסייר משגע, עטוף בשכבת סוכר חרוכה שנעשית באמצעות מבער (torch) ליצירת קראנץ' פריך. המרקם הקרמי והחלק יעניק לך חווית אכילה שאין לה תחליף, עם מתיקות מושלמת בכל כפית.

פטיפור פררו רושה

פטיפור פררו רושה הוא קינוח עשיר ומפנק בטעמים. הוא מציע שילוב מושלם של טקסטורות עם שוקולד מריר, שמקנה לכל ביס חווית טעמים מעודנת ועשירה. כל פטיפור הוא קלאסיקה טעימה שמספקת רגעי הנאה מתוקות עם כל נגיעה.

בראוניז בציפוי רושה

בראוניז בציפוי רושה הוא קינוח עשיר ומפנק, המשלב שכבות של בראוניז, נוגט ושנטילי שוקולד בהרמוניה מושלמת. כל ביס מציע שילוב טעמים עשיר ומורכב, עם מתיקות מעודנת ושוקולד עוטף, שמספק חווית קינוח מענגת ומלאת טעמים.

מיני מגנום בטעם פירות

מיני מגנום בטעם פירות הוא הלהיט הבלתי מעורער של עולם הקינוחים המתוקים, בגרסת פירות מרעננת ומלאת טעמים. כל מיני מגנום עטוף בשוקולד לבן ועוטף בעיטורים מיוחדים, מה שיוצר שילוב מושלם של מתיקות ורעננות בכל ביס.

זה מה שיקרה לך בסיום הסדנה:

הכנסה קלה ומתוקה

עם הביקוש הגובר למארזים מתוקים איכותיים, תוכלי לנצל את המומחיות שלך ליצור מוצר מבוקש שיביא לך רווחים. מארזים וקינוחים מתורים זה הטרנד החזק, ותהיה לך את היכולת לספק את הצורך הזה בצורה מקצועית ומרוויחה.

טעים מבפנים, יפה בחוץ

תשיגי מיומנויות מתקדמות בקישוט ועיצוב קינוחים, מה שיאפשר לך ליצור קינוחים לא רק טעימים אלא גם אסתטיים ומעוררי התפעלות. תכירי ותתמקצעי בטכניקות לעיצוב שנראות כמו יצירות אמנות

חגיגה למשפחה

תוכלי להפתיע את הילדים בקינוחים מעוצבים ומעוררי התפעלות, לעורר ציפייה מתוקה ומרגשת, ולתת לארוחות המשפחתיות סיום מוצלח במיוחד שיגרום לכולם לחכות. ולהפוך את הרגעים המתוקים האלה, לשמחים ובלתי נשכחים.

חסכון באירועים שלך

בעוד שאנשים משלמים היום אלפי שקלים על ברים מתוקים לאירועים, תוכלי לחסוך כסף וליצור קינוחים מעוצבים בעצמך. תיהני לא רק מהחיסכון הכספי, אלא גם מהסיפוק והמחמאות על ההשקעה האישית שלך, שתהפוך את האירוע שלך לייחודי ומשמח עוד יותר.

לנשים בלבד

מארז מעשי ידיכם הביתה

עמדות עבודה אישיות

צוות בליווי צמוד

מה הסיפור שלנו ?

את הקולינריום הקמנו לפני עשור במטרה להביא את לימודי הקולינריה המקצועיים ביותר  למגזר הדתי וחרדי מבלי לוותר על ערכיו ועקרונותיו.

לא עוד תלמידות שמכינות אך לא טועמות בגלל הכשרות, 

אנו מאמינים שגם מי שרוצה לימודים למהדרין לא צריך להתפשר על המקצועיות וההנאה. הקולינריום מביאה לכם לימודי קולינריה למהדרין, וברמה הגבוהה ביותר.

ה' חשוון תשפ"ה , יום רביעי
סדנת ערב ,לנשים ונערות
6.11.24
אודליה גברא
18:00-22:00
נשים
סניף בני ברק
ההרשמה בעיצומה

סדנת מארזי קינוחים

אל תפספסו!

כל הפרטים כאן בדף. מהרו להירשם ולהבטיח את מקומכם בסדנה המיוחדת שלנו. יש לכם שאלות? דברים שלא ברורים עדיין ? שלחו לנו הודעה ונשמח לסייע!

ה' חשוון תשפ"ה , יום רביעי
סדנת ערב ,לנשים ונערות
6.11.24
אודליה גברא
18:00-22:00
נשים
סניף בני ברק
ההרשמה בעיצומה

סדנאות נוספות מהקולינריום:

סדנת פחזניות ובצק רבוך

נלמד להכין פחזניות מושלמות אצלנו במטבח, נכיר את חומרי הגלם ומה תפקידם כדי להגיע אל פחזנית קריספית, תפוחה היטב וחלולה.

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

שיעור מאלף בהכנת קינוחים, בו תתנסי בעצמך בהכנה ותגלי טיפים מקצועיים ובדיקת התאמה מקצועית ותחומי הרווח בתחום.

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


גלי את סודות מאפי הבוקר המפנקים בסדנה שתהפוך כל בוקר לחגיגה עם קרואסונים חמאתיים וטעמים עשירים שימלאו את הבית בניחוחות משכרים.

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

סדנת קינוחים לקראת ראש השנה שתלמד אותך ליצור קינוחים מרהיבים וטעימים שישדרגו את שולחן החג, ויפתיע וישמח את המשפחה והאורחים.

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

היכנסו לעולם של עידון ואלגנטיות – סדנה להכנת מנות צרפתיות קלאסיות עם נגיעה מקצועית

מחיר: 420 ש"ח

שיעור צילום לקונדיטוריות

הפכי כל קינוח ליצירת אמנות עם סדנת צילום מקצועית לקונדיטוריות – כי תמונה אחת שווה אלף טעמים!

מחיר: 380 ש"ח

סדנת פחזניות ובצק רבוך

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מטבח אסייתי

מחיר: 420 ש"ח