fbpx

סדנת מאפים ללא גלוטן

למדי להכין מאפים ללא גלוטן שהם לא רק טעימים אלא גם עשירים במרקם ומלאים בניחוחות שאף אחד לא יוכל לעמוד בפניהם – כי גם ללא גלוטן, הפינוק נשאר מושלם.

סודות הקמח - סדנת אפייה ללא גלוטן

בין אם את או מי ממשפחתך רגישים לגלוטן ובין אם את רוצה להרחיב את מגוון המתכונים שלך, סדנת מאפים ללא גלוטן שלנו היא בדיוק מה שאת צריכה. בסדנה תפתחי דלת לעולם קולינרי חדש, שבו תוכלי ליהנות ממאפים נפלאים ובריאים, בלי להתפשר על האיכות והטעם.

בסדנה נלמד איך להכין מגוון רחב של מאפים ללא גלוטן, לחמים, עוגות, עוגיות ועוד. נשתמש בטכניקות ושיטות אפייה ייחודיות, ונכיר את המרכיבים הטבעיים והבריאים שמשתמשים בהם באפייה ללא גלוטן. תתנסי בהכנה של מתכונים קלאסיים בצורה ידידותית לרגישים לגלוטן.

בואי לחוות סדנה עם צוות מקצועי ומנוסה, שמבין את האתגרים של אפייה ללא גלוטן ויודע איך להפוך אותם להזדמנות קולינרית מדהימה. 

אל תחמיצי את ההזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום האפייה ללא גלוטן. הירשמי עכשיו לסדנה הקרובה ותתחילי ליהנות ממאפים בריאים ומזינים שכל המשפחה תאהב. 

מחיר למשתתפת:

420 ₪

מחיר למגיעות 2 יחד:

370 ₪

מחיר למגיעות 3 יחד:

350 ₪

י"ח שבט תשפ"ה, יום ראשון
סדנת ערב לנשים ונערות
16.02.2025
מרילין איילון
18:00-22:00
נשים
סניף בני ברק
ההרשמה בעיצומה

תפריט הסדנה

לחמניות טריות

לחמניות אלו נוצרות באהבה ובהקפדה על איכות המרכיבים, מביאות לכם את הטעם והמרקם המושלם ללא גלוטן. עם קרום פריך ומרקם פנימי רך ואוורירי. הכנתן בבית קלה ופשוטה, כך שתוכלו ליהנות מלחמניות בריאות שממלאות כל ארוחה בחום וניחוח נפלא.

פיצה ללא גלוטן

פיצה מושלמת עם בצק דק ופריך, רוטב עגבניות עשיר, ומעליו שכבות נדיבות של גבינה מותכת. כל ביס הוא טיול קטן לאיטליה, ללא הגלוטן, אבל עם כל הטעם והאיכות. בסדנה תלמדי להכין פיצה שתכבוש את לב כולם ותתאים לכל מי שמחפש אופציה בריאה יותר.

קוראסון חמאה ללא גלוטן

קוראסון חמאה ללא גלוטן, מתפצפץ בפה עם כל קיפול מדויק, ועם המרקם הקריספי המדהים. השילוב המיוחד של חמאה עם בצק ללא גלוטן יוצר חוויית טעם יוקרתית ממש כמו בבתי הקפה הפריזאיים, אבל בריאה יותר.

בייגלך ללא גלוטן

בייגלך זהובים ורכים, עם טעמים עשירים וקרום פריך, ללא גלוטן. כל בייגלה מתאפיין במרקם פריך מבחוץ ורך מבפנים, עם טעמים עשירים של מלח, שומשום או קצח. מאפה מושלם לכל ארוחה, נשנוש או אירוח חגיגי, שנותן מענה לכל צורך בריאותי מבלי להתפשר על הטעם.

זה מה שיקרה לך בסיום הסדנה:

איכות חיים לבעלי צליאק

במידה ויש לך בני משפחה עם רגישות לגלוטן, החיים שלכם ישתנו לחלוטין. תלמדי להכין מאפים איכותיים ובריאים שיאפשרו להם ליהנות מאוכל טעים ומזין בלי לחשוש לבריאותם. כל ארוחה תהפוך לחגיגה בטוחה ומהנה.

בריא וגם טעים

גם אם אין במשפחתכם רגישים לגלוטן, מאפים ללא גלוטן הם אופציה בריאה יותר ומזינה לא פחות טעימה. תלמדי להכין מאפים איכותיים שיתרמו לבריאות הכללית של המשפחה.

לארח רגישים לגלוטן

תוכלי להיות מארחת מושלמת בבית ובאירועים, תוך התחשבות בכל האורחים, כולל אלו עם רגישות לגלוטן. עם הידע והמיומנויות שתרכשי בסדנה, תוכלי להגיש מאפים טעימים ומזינים שכולם יוכלו ליהנות מהם.

נישה עסקית מיוחדת

אם יש לך קונדיטוריה ביתית או שאת שוקלת לפתוח אחת, סדנה זו תעניק לך נישה מיוחדת שאין הרבה כאלה. מאפים ללא גלוטן הם מוצר מבוקש וייחודי. תוכלי לספק מענה לצורך קיים ולהצליח בתחום הקולינרי.

לנשים בלבד

מארז מעשי ידיכם הביתה

עמדות עבודה אישיות

צוות בליווי צמוד

מה הסיפור שלנו ?

את הקולינריום הקמנו לפני עשור במטרה להביא את לימודי הקולינריה המקצועיים ביותר  למגזר הדתי וחרדי מבלי לוותר על ערכיו ועקרונותיו.

לא עוד תלמידות שמכינות אך לא טועמות בגלל הכשרות, 

אנו מאמינים שגם מי שרוצה לימודים למהדרין לא צריך להתפשר על המקצועיות וההנאה. הקולינריום מביאה לכם לימודי קולינריה למהדרין, וברמה הגבוהה ביותר.

י"ח שבט תשפ"ה, יום ראשון
סדנת ערב לנשים ונערות
16.02.2025
מרילין איילון
18:00-22:00
נשים
סניף בני ברק
ההרשמה בעיצומה

סדנת מאפים ללא גלוטן

אל תפספסו!

כל הפרטים כאן בדף. מהרו להירשם ולהבטיח את מקומכם בסדנה המיוחדת שלנו. יש לכם שאלות? דברים שלא ברורים עדיין ? שלחו לנו הודעה ונשמח לסייע!

י"ח שבט תשפ"ה, יום ראשון
סדנת ערב לנשים ונערות
16.02.2025
מרילין איילון
18:00-22:00
נשים
סניף בני ברק
ההרשמה בעיצומה

סדנאות נוספות מהקולינריום:

סדנת פחזניות ובצק רבוך

נלמד להכין פחזניות מושלמות אצלנו במטבח, נכיר את חומרי הגלם ומה תפקידם כדי להגיע אל פחזנית קריספית, תפוחה היטב וחלולה.

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

שיעור מאלף בהכנת קינוחים, בו תתנסי בעצמך בהכנה ותגלי טיפים מקצועיים ובדיקת התאמה מקצועית ותחומי הרווח בתחום.

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


גלי את סודות מאפי הבוקר המפנקים בסדנה שתהפוך כל בוקר לחגיגה עם קרואסונים חמאתיים וטעמים עשירים שימלאו את הבית בניחוחות משכרים.

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

סדנת קינוחים לקראת ראש השנה שתלמד אותך ליצור קינוחים מרהיבים וטעימים שישדרגו את שולחן החג, ויפתיע וישמח את המשפחה והאורחים.

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

היכנסו לעולם של עידון ואלגנטיות – סדנה להכנת מנות צרפתיות קלאסיות עם נגיעה מקצועית

מחיר: 420 ש"ח

שיעור צילום לקונדיטוריות

הפכי כל קינוח ליצירת אמנות עם סדנת צילום מקצועית לקונדיטוריות – כי תמונה אחת שווה אלף טעמים!

מחיר: 380 ש"ח

סדנת פחזניות ובצק רבוך

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מטבח אסייתי

מחיר: 420 ש"ח