fbpx

קורס אפייה ושוקולד לצעירות

חוג מקיף לאפייה וקונדיטוריה עם מפגשים קצרים ומותאמים לבנות צעירות, יד ביד עד להצלחה המתוקה

חוג אפייה ושוקולד לצעירות

בחוג שלנו, ביתך תלמד מיומנויות אפייה ושוקולד חיוניות שילוו אותה כל החיים. פיתוח הכישורים הללו לא רק מעשיר את הידע שלה במטבח, אלא גם מחזק את הביטחון העצמי, יכולות היצירתיות והיכולת לעבוד בקבוצה. האפייה והשוקולד הם תחומים מדויקים, המפתחים סבלנות, דייקנות ותחושת הצלחה.

הילדות בחוג נהנות מחוויה מהנה ומספקת, כשהן יוצרות מטעמים משוקולד ועוגות מרהיבות. כל מפגש הופך למסע מרתק של ריחות וטעמים, בו הן לומדות, יוצרות וצוחקות יחד. תהליך היצירה והטעימה משאיר חותם חיובי ומרגש בכל פעם מחדש.

אנחנו גאים להציע חוג ייחודי המשלב הדרכה מקצועית ואווירה משפחתית וחמה. המדריכות שלנו הן מומחיות בתחומן ובעלות גישה מיוחדת לצעירות, המעניקות יחס אישי ותמיכה בכל שלב. אנו משתמשים בחומרים איכותיים ובציוד מתקדם, כדי להבטיח חוויית למידה בטוחה ומהנה.

לאחר שתסיים את החוג, ילדתך תהיה מצוידת במגוון מיומנויות אפייה ושוקולד שישמשו אותה בכל חייה. היא תוכל להכין מטעמים מרשימים למשפחה ולחברות, לעזור לך בהכנות לשבתות וחגים וגם ביומיום, ותזכה למחמאות בלתי פוסקות על יצירותיה. הידע שרכשה יאפשר לה להתפתח ולהעמיק בתחומי האפייה והשוקולד בעתיד, ואולי אף למצוא את דרכה המקצועית בתחום.

בואי להעניק לביתך את המתנה המושלמת – חוג אפייה ושוקולד שימלא את ליבה בשמחה ויצירה!

מתנת הצטרפות

ערכת תבניות איכותית לקינוחים

קבוצות לפי גיל ומוסדות

הקבוצות מחולקות לצעירות גילאי 9-12 ולבוגרות גילאי 14-16 אפשרות לקבוצות מאורגנים מבתי ספר

מחיר הקורס: 1490 ₪

להרשמה פנו ליועצות הלימודים שלנו

סך מפגשים והשעות

15 מפגשים
כשעה וחצי כל מפגש

מה תלמדו בקורס

שיעור 01

פריך פיסטוק

יחד, נבצע כל שלב בתהליך ההכנה בצורה מדויקת כדי להגיע לתוצאה מושלמת. בנוסף, נשלב את העוגיות בקינוח בכוס, עם קישוט אלפחורס מרהיב שירשים כל אחד. דרך תהליך הלימוד והעשייה העצמאית, התלמידות יתרגלו לעבוד בצורה מסודרת ויקבלו ביטחון ביכולותיהן במטבח.

שיעור 02

בראוניז שחיתות

במפגש זה נלמד להכין בראוניזעשירים ומפוצצים בשוקולד, שנחתוך ונעצב באופן ייחודי כפטיפור מרהיב. תוך כדי העבודה על המתכון, התלמידות ילמדו כיצד לעבוד בדייקנות ויסודיות בכל שלבי ההכנה. כך הן יפתחו מיומנויות חשובות שישרתו אותן בכל תחומי החיים.

שיעור 03

קינוח ג'אנדויה

במפגש זה נלמד להכין את השוקולד האהוב ג'נדויה, בדיוק כמו במקור. בנוסף, נשלב את הג'אנדויה בקינוח בכוס עם קישוט מרהיב. תוך כדי העבודה על המתכון, התלמידות ילמדו לשלב בין מרקמים וטעמים שונים, ויפתחו את היצירתיות שלהן בעיצוב קינוחים מרשימים ומיוחדים.

שיעור 04

עוגת בנטו

במפגש זה נלמד לעצב ולקשט עוגת בנטו יפיפייה. תוך כדי העבודה על המתכון, התלמידות יפתחו את היכולות האמנותיות שלהן וילמדו להביע את עצמן דרך העיצוב.

שיעור 05

בר בוטנים

נכין טופי קרמל מוגש על ביסקוטי שוקולד מצופה שוקולד חלב. התלמידות יפתחו את היכולת לשלב טעמים ומרקמים שונים, תוך חידוד היצירתיות שלהן בתהליך ההכנה

שיעור 06

טארט פירות צרפתי

טארט מענג, עם קלתית פריכה, קרם פטיסייר עשיר ופירות העונה הטריים. נלמד ליצור קינוח יפיפה ומגרה, שמשלב טעמים ורקעים שונים באופן מושלם.

שיעור 07

עוגת גבינה

עוגה עם שכבת גבינה נימוחה ומענגת, מקושטת בקישוטי שוקולד מרהיבים. נלמד כיצד לפתח סבלנות ומיומנות בניהול זמן, תוך שנעניק לכל עוגה טוויסט אישי ומקצועי, ונתנסה בשיטות קישוט והגשה.

שיעור 08

עוגת שכבות

ניצור עוגת שכבות מפתיעה בטעמים מגוונים ועשירים. נגלה איך לשלב שכבות, לשדרג את היכולת בעיצוב אישי, ואיך לתכנן את חלוקת העוגה בצורה מושלמת לכל סועד

שיעור 09

עוגיות רד וולט

נלמד להכין עוגיותרד וולט ממולאות בשוקולד מהפנטות. נגלה כיצד לשלב מילויים מתוקים בעוגיות ולהפוך כל ביס לחוויה, תוך פיתוח דיוק בעבודה עם בצק ומילויים.

שיעור 10

מגולגלות קינדר

נלמד להכין עוגיות מגולגלות קינדר, העשירות בשוקולד. נשים דגש על איך ליצור קינוחים באופן טרנדי ועדכני, כך שהתלמידות יפתחו חוש עיצוב מודרני ויתעדכנו בטרנדים הקולינריים החמים

שיעור 11

פרלינים בלגיים

נכין פרלינים בלגיים ממולאים בכל טוב בתבניות מיוחדות, תוך הקפדה על גוונים מרהיבים ומרקמים עשירים. נשים דגש על פיתוח היצירתיות והמעוף, כך שילמדו כיצד לחשוב וליצור מילויים מגוונים בעצמן.

שיעור 12

פטיפורים

נכין פטיפורים עשירים עם שכבות של שוקולד ופקאן, מעוצבים בקפידה על בסיס פלורנטין קריספי. נגלה כיצד לעבוד בדיוק רב ליצירת מנות קטנות ומרשימות.

שיעור 13

פרופיטרול

נלמד להכין פרופיטרול מבצק רבוך מזולף בטקסטורות מגוונות, נמלא במילויים מפתיעים ונעטר בקישוטים ייחודיים. נפתח את היכולת לשלב טכניקות וקישוטים ליצירת קינוחים מרשימים ומיוחדים.

שיעור 14

שמרים

נכין קרואסונים ממולאים בשוקולד ומצופים בגלייז סוכר מפתה. נתמקד בשיטות להכנת מאפים בשמרים, שיחזקו את הכישורים בהכנת מאפים מורכבים ומרשימים.

שיעור 15

טראפלס

נכין טראפלס קראנץ נוגט מצופים בשוקולד ומקושטים כפטיפור מרהיב. נלמד איך לעבוד עם שוקולד וליצור פרלינים מושקעים שמעוררים התפעלות ומבטאים את היצירתיות של כל תלמידה.

כל הדרך להצלחה

בגלל חוסר הידע המוקדם, התלמידות עוברות ניסוי וטעייה עד להצלחה. הן מקבלות תמיכה מלאה, אווירה קלילה, וציוד וחומרים מספקים כדי להרגיש בנוח לנסות ולהתנסות עד להשגת התוצאה המושלמת. כך הן נמנעות מתסכול, בזבוז חומרים וכסף בבית, יזכרו את ההתנסות באפייה כחוייה חיובית ולא שלילית, ומקבלות את כל התמיכה הנדרשת להשגת הצלחה במציאות.

היכרות עם ציוד וחומרים חדשים

בגלל גילן הצעיר וחוסר הניסיון במטבח, התלמידות נחשפות לציוד חדש וחומרים שלא הכירו. כל כלי עבודה וחומר מוסברים בפירוט, כולל עקרונות הבטיחות והכשרות הנדרשים. הדגש הוא על השימוש הנכון והבטוח בציוד, טכניקות עבודה בסיסיות והכרת החומרים בצורה מעשית.

החוויה ממשיכה כל השבוע

החוייה אינה נגמרת בקולינריום אלא נמשכת הביתה, התלמידה חוזרת מדי שבוע עם המנות הנפלאות שהכינה, כשכל המשפחה מחכה בשקיקה לראות מה הביאה, וטועמת מייד או משאירה לשבת אז מגישים לכל המשפחה יחד, מה שכמובן נותן תשומת לב חיובית ובטחון רב, לא פלא שהתלמידות מחכות כל השבוע למפגש.

תוצאות בבית

כדי שהידע לא יישאר רק תאורטי אלא יישומי, אנחנו נותנים לבנות את כל האמצעים להתנסות אחר כך בבית. החל מטיפים והדרכה בשיעורים עצמם, מתכונים ודפי הוראות שהן מקבלות הביתה, חנות מוצרי אפייה במקום בו הן יכולות לרכוש חומרים וההורים גם יכולים להגדיר או להגביל להם זכות מראש באיזה סכום או איזה חומרים אפשרי לרכוש. וככה הרווח כפול - גם הילדה מיישמת בבית וככה לא שוכחת, וגם כל המשפחה נהנית מיצירות נפלאות

כישורים לחיים

במהלך הקורס, התלמידות גם רוכשות מגוון כישורים חשובים. הן לומדות לנהל את הזמן בצורה יעילה, עם דגש על תכנון והקפדה על שלבים חשובים כדי להגיע לתוצאה מושלמת. תהליך ההתמודדות עם אתגרים וטעויות מחנך אותן לעבודה תחת לחץ וליכולת לנסות שוב עד להצלחה. במהלך העבודה, הן מפתחות כישורים בין אישיים בשיתוף פעולה עם אחרות, מעצבות את המאפים והקינוחים תוך שמירה על אסתטיקה גבוהה. כל זאת מתבצע תוך מתן ליווי צמוד, שמירה על אווירה חיובית ותמיכה מלאה, כך שהתלמידות יכולות להתנסות וליהנות מהתהליך, גם כאשר מתמודדות עם אתגרים.

קונדיטוריה כתרפיה בעיסוק

החוג בליווי ובהנחיית מומחית מוסמכת לתרפיה בעיסוק, המשתתפות לא רק ילמדו להכין קינוחים מעוררי תיאבון, אלא גם יהנו מתהליך מעשיר. הקונדיטוריה מאפשרת לשלב בין יצירתיות, למידה ושיפור מיומנויות מוטוריות ועדינות, תוך כדי חוויות חברתיות חיוביות. כל זאת, בסביבה תומכת ומסייעת, שתורמת לתחושת הצלחה.

זה מה שיקרה לבת שלך בסיום הקורס:

אופה צמודה במטבח

היא תהיה עוזרת צמודה ומיומנת באפייה, תסייע בכל שישי וערב חג ותפנה זמן יקר ומאמץ. תתפעלו לראות כיצד היא, בגילאים צעירים, מצליחה לתרום משמעותית ולשדרג את המטבח.

תעסוקה לכל המשפחה

תגלו שהאפייה אינה רק תעסוקה אישית עבורה אלא גם הזדמנות נהדרת לכל בני הבית. היא תתחיל להכין הפעלות וקייטנות באפייה לכולם ולידלים בפרט, לרתק ולהעסיק, ולהפוך כל הזדמנות לפסטיבל של טעמים ויצירה.

עבודה נקיה ומסודרת

היא תלמד לעבוד בצורה נקייה ומסודרת, לא תשאיר מטבח הפוך אלא תשמור על סדר וארגון. תיהנו לראות כיצד היא מנהלת את המטבח בצורה מקצועית ומסודרת, מה שמפשט את העבודה ומפחית את הצורך בניקיונות מאוחרים.

יצירתיות ובטחון עצמי

היא תפתח את היצירתיות שלה ותחזק את הביטחון העצמי דרך יצירת קינוחים ואפייה. כל פרויקט חדש יגרום לה להרגיש במקום חשש, התלהבות והשפעה, מה שיתרום לצמיחה האישית שלה ולתחושת הישג.

כישורים עתידיים

היא תפתח כישורים שימושיים לעתיד, אשר יוכלו לשרת אותה בתחום הקולינריה גם בגיל מאוחר יותר. יכולות האפייה והקונדיטוריה שרכשה יהפכו ליתרון משמעותי בעתיד, הן בחיים האישיים והן במקצועיים.

יכולת שיתוף פעולה

היא תפתח יכולת לשתף פעולה ולפעול כחלק מצוות, באפייה, אך גם בבית ובמסגרות לימודיות. תהליך הלמידה בקבוצה יחנך אותה לעבוד בשיתוף פעולה ובתיאום עם אחרים ולהשתלב ולהצליח בכל סביבה קבוצתית בעתיד

מעניין אותך?

את מוזמנת להוריד את סילבוס הקורס!

הקורסים הקרובים

אלעד-גילאי 9-11

ימי חמישי בשעות 15:45-17:15

14.11.2024
י"ג חשוון תשפ"ה

בני ברק-גילאי 9-11

ימי חמישי בשעות 15:45-17:15

21.11.2024
כ' חשוון תשפ"ה

אלעד-גילאי 10-12

ימי חמישי בשעות 17:30-19:00

14.11.2024
י"ג חשוון תשפ"ה

בני ברק- גילאי 10-12

ימי חמישי בשעות 17:30-19:00

21.11.2024
כ' חשוון תשפ"ה

אלעד-13-15

ימי חמישי בשעות 19:15-20:45

14.11.2024
י"ג חשוון תשפ"ה

בני ברק-גילאי 13-15

ימי חמישי בשעות 19:15-20:45

21.11.2024
כ' חשוון תשפ"ה

מוכנה לצאת למסע ולהפוך להיות קונדיטורית עלית?

כאן עושים את הצעד הראשון >

סדנת פחזניות ובצק רבוך

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מטבח אסייתי

מחיר: 420 ש"ח