fbpx

קורס קונדיטוריה עילית

גלי את סודות הקונדיטוריה העילית, הפכי כל קינוח ליצירת אמנות ופתחי עסק מצליח מהבית עם הקורס הייחודי שלנו!

קורס קונדיטוריה עילית

בקורס זה תצללי לתוך הטרנדים החדשניים והלהיטים החמים ביותר בעולמות השוקולד, הקינוחים, הפטיפורים והמוסים. לא מדובר באפייה קלאסית של מאפים ובצקים, (ראי בקורס אפייה מקצועית) אלא בדברים המתוקים, החדשניים והמרהיבים, אלה שמחסירים פעימה רק מלראותם.  

בקורס קונדיטוריה עילית תלמדי את סודות השוקולד והקינוחים המפוארים ביותר. תכירי את השיטות המתקדמות לעבודה, טכניקות הכנת מוסים ופטיפורים מהפנטים. כל שיעור ילווה בתרגול מעשי, שבו תוכלי ליצור את הקינוחים הכי מרהיבים ומורכבים.

בקורס תגלי עולם מתוק ומרתק שיעורר בך תשוקה ויצירתיות. תלמדי איך להפוך את הכישרון שלך למקצוע, תפתחי מיומנויות חדשות ותהפכי למומחית בקונדיטוריה עילית. תחווי סיפוק אדיר בכל יצירה חדשה ותזכי להערכה רבה מכל מי שיטעם את הקינוחים שלך.

אם את חולמת לפתוח עסק מהבית, הקורס הזה הוא בדיוק בשבילך. תלמדי איך לנהל עסק מצליח מהבית ולהרוויח מעבודה שאת אוהבת, איך למתג את עצמך ולהגיע לקהל לקוחות רחב ונאמן, ואיך להפוך את החלום למציאות ולהצליח בתחום הקולינרי.

תלמדי כיצד לשלב טעמים ומרקמים בצורה אומנותית, כיצד לקשט ולהציג את היצירות שלך בצורה מרשימה וכיצד להפוך כל קינוח ליצירת אומנות קטנה.

תלמדי כיצד לפתח מוניטין ולמשוך לקוחות נאמנים, איך לתמחר את המוצרים שלך בצורה נכונה ואיך לנהל עסק מצליח ורווחי. הצטרפי אלינו ותחווי קורס שיכין אותך לקריירה מרתקת ומתגמלת בתחום הקונדיטוריה העילית!

ערכת כלים

בשווי:600 ₪

בונוסים בשווי

6060 ₪

לפירוט הערכה פנו ליועצות הלימודים

מחיר הקורס:

8500 ₪

לבדיקת אפשרות למחיר רישום מוקדם פנו ליועצות הלימודים

סך מפגשים

והשעות

16 מפגשים
בין השעות 18:00 עד 22:00
(96 שעות אקדמיות)

מנחות הקורס

שף קונדיטור מלכי אדלר, מורות אורחות,

מה תלמדו בקורס

שיעור 01

קינוחי כוסות ומוסים

שיעור קסום מלא בידע שימושי. נלמד את הפטנטים הסודיים שיאפשרו לך להוציא סדרות של קינוחי כוסות מדויקים במיוחד ובדיגום מופתי, עם שכבות ישרות פלס וגובה אחיד. נלמד גם שילוב נכון של טעמים וצבעים, קישוטים מרהיבים ובעיקר נכיר את תורת המוסים הבסיסית. בסוף השיעור תצאי עם מגש קינוחי כוסות מרהיבים מעשי ידייך לפנק את המשפחה.

שיעור 02-03

פרלינים וטמפרור שוקולד

חוויה שוקולדית שתשדרג את היצירות שלך באלף רמות. אחרי שנכיר את סוגי השוקולד ונבין את ההבדלים בין מגוון השוקולדים, נלמד איך לגרום לקישוטי השוקולד והפרלינים להיות יציבים, מבריקים ופריכים. נכין פרלינים מקצועיים במעטפת דקיקה, נלמד טכניקות עיטור ונכין מגוון מילויים בטעמים עשירים. תצאי עם מגש עשיר של פרלינים משובבי עין מפרי ידייך.

שיעור 04

עוגות שכבות

שיעור עם ידע שימושי לשבתות ולאירועים. נלמד ליצור שכבות מדויקות של טורטים, לאפות טארטים אווריריים וקרמו בטעמים שונים. נחתוך ונעצב כעוגות אישיות שמתאימות להגשה על מגשים וברים. נתנסה בטכניקות חיתוך ועיצוב חדשניות, ותצאי עם מגוון דוגמאות מעשי ידייך.

שיעור 05

פטיפורים יציקות

תכשיטים קטנים וטעימים להפליא, שיעור שבו נלמד מתכוני בסיס וכללים להמצאת מאות סוגי פטיפורים מבלי להסתמך על מתכונים קיימים. נלמד על קישוטים מושלמים, דרכי שינוע נכונים ואחסון הפטיפורים. תצאי עם מגש מדהים ממה שהכנת, לשימוש המשפחה או למכירה

שיעור 06

מקרונים

הלהיט הצרפתי – עוגיות המקרונים. נלמד את כל השלבים והסודות להצלחה, נבין מה גורם לתקלות באפיית המקרונים ואיך למנוע אותן. נלמד לשלב קישוטים וליצור מהמקרונים פטיפורים מרהיבים. נארוז סט מקרונים עשיר ומושלם מפרי ידייך.

שיעור 07

טארטים מודרניים

נלמד ליצור טארטים מושלמים עם דופן דקה וזווית מושלמת. נלמד רידוד ודיפון טבעות, מליות מיוחדות ומילויים מושלמים בפרזנטציות מיוחדות. תצאי עם מגש טארטים מרהיבים

שיעור 08-09

עוגות ויטרינה

נלמד להכין קינוחים ברמה אחרת, עם מוסים, קרמים ומייצבים, ציפויים מבריקים וטכניקות סודיות מבתי הספר המובילים בעולם. נלמד על קישוטים משוקולד, מרשמלו, מרקמים ושכבות מיוחדות. נצא עם מגש מעשי ידינו.

שיעור 10-11

פטיפורים

הכנת תכשיטי שוקולד וקינוחים כגודל ביס. נלמד לדייק בטעמים ולשלב אותם נכון בקינוחים, ניצור פרזנטציות ועיצובים חדשניים עם קישוטי קרמל ותחרה. תצאי עם מגש של יצירות יפיפיות מעשי ידייך.

שיעור 12

צלחות

נלמד קינוחים בעיצובי גורמה, קישוטי אוכל מדהימים וקינוחי מסעדות מודרניים. נשלב טקסטורות וטעמים ליצירת חווית הגשה ומראה מושלם. תצאי עם יצירות פאר שהכנת.

שיעור 13

עוגות ויטרינה

הטופ של הטופ בעולם הקונדיטוריה. נלמד להכין עוגות מוס במגוון טעמים, להטמיע אינסרטים, לצפות בזיגוגים מבריקים, לרסס בספריי שוקולד וליצור גימור מהודק. תצאי עם עוגות יפיפיות מבחוץ ומבפנים

שיעור 14

עוגות ויטרינה 2

נשלים את ציפוי וקישוט עוגות הויטרינה, ניצור קישוטים ייחודיים ונארוז עוגות מדהימות. במפגש גם נעשה סיכום של חלק הלימוד המעשי, ונציג את התוצרים המרשימים ותוצרי התלמידות.

שיעור 15

שיווק ומיקוד עסקי

תלמדי להפוך את הידע הקולינרי שרכשת לעסק מצליח. נלמד על מיתוג, יצירת קשרים עסקיים, והצגת העסק שלך בצורה שתמשוך לקוחות פוטנציאליים. נבין איך לבנות תפריטים אטרקטיביים, לתמחר מוצרים בצורה נכונה ולהציע שירות ייחודי שיבליט אותך בשוק התחרותי. שיעור זה יעניק לך את הכלים הנדרשים כדי להפוך את התשוקה שלך למקצוע רווחי ומשגשג.

שיעור 16

צילום מזון

בעידן הדיגיטלי, צילום איכותי הוא כלי חיוני להצלחה עסקית. בשיעור תלמדי איך לצלם את הקינוחים והקונדיטוריה שלך בצורה המקצועית והמרשימה ביותר. נלמד על תאורה, זוויות צילום, סטיילינג ורקעים שידגישו את היופי של היצירות שלך. נכיר גם טכניקות עריכה שישפרו את התמונות שלך. שיעור זה יעניק לך את היכולת להציג את המוצרים שלך באופן שימשוך לקוחות ויגדיל את המכירות שלך.

התהליך שתעברי בקורס

ליהנות מכל רגע בעשייה

משפט סיני חכם ועתיק אור 'תעבדי במה שאת אוהבת, ולא תעבדי עוד יום בחייך' כבר במפגשים הראשונים, יחד עם האושר שלך וחברותייך ללימודים, המשפט הזה יכה בך בעוצמה. כשתביני שאת מגשימה חלום, ומיישמת את הכישרון שהיה טמון בך תמיד וחיכה לצאת. תביני גם שנגמר העידן שאת עובדת בחוסר חשק רק בשביל התלוש בסוף החודש ואת מתחילה לעסוק במשהו שאת נהנית מכל רגע. ואז, כשתשמעי את הסיפור של המורה שזנחה קריירה של עשרות שנים בחשבונאות בשביל הקונדיטוריה, תפנימי שגם את הולכת ליהנות מכל רגע במקצוע החדש.

יפים מבחוץ, וטעימים מבפנים.

אחת הסיבות לשם הטוב שיצא לבוגרות שלנו ולביקוש שלהן, זה ההקפדה שהן רכשו אצלנו לכך שהיופי לא יגיע על חשבון האיכות והטעם. זה קל ולצערינו גם נפוץ שבמרוץ לקינוחים מהודרים ויפים מוותרים על היקר, החומרים האיכותיים והטעם. בקורס אנו לומדות איך להכין קינוחים יפים אך גם טעימים, איזה חומרים מיוחדים שלא נוותר עליהם בום קינוח, ואיך אפשר להעמיד גם יצירות משגעות כמו מג'ורנלים בפאריז עם חומרי גלם גם כשרים וגם הטעימים ביותר

כל הרכיבים להצלחה

הצלחה בקונדיטוריה מורכבת מעוד הרבה מרכיבים מלבד לימוד המקצוע עצמו. מרכיבים קריטיים כמו תמחור, שינוע התוצרים, אחסון נכון והקפאה כמו שצריך. היערכות לקבלת הזמנות כך שנדע מה אפשר להכין מראש ושלא נצטרך לעבוד ברגע האחרון בלחץ. תוך כדי מפגשי הקורס אנו שוזרים יסודי ובטוח את כל הכללים כדי לוודא בניית המקצוע על יסודות חזקים.

עסקים ביתיים

תוכנית הלימוד שלנו מתייחדת בהבנה שרוב הבוגרות נוטות לפתוח עסק בוטיק ביתי המשתלב בסדר יומם עם הפינוק של עבודה מהבית ותוך גידול המשפחה, ולא לצאת לעבוד בחוץ. ולכן, בעוד שרוב בתי הספר הגדולים בונים התוכנית בהכשרה לעבוד בחוץ במלונות, אולמות וקייטרינג, אנו יותר מכוונים לעסקי בוטיק פרטיים, ולכן סט הכלים מדויק לזה עם פתרונות ומענה לאתגרים שכל בעלת עסק ביתי נתקלת, ושלא נלמדים בשום מקום אחר.

זה מה שיקרה לך בסיום הקורס:

עסק מצליח מהבית

עם הידע והכישורים שתצברי במהלך הקורס, תוכלי להקים עסק קטן מהבית, בזמן ובמקום שנוחים לך. תוכלי לעבוד תוך כדי גידול ילדים והקמת משפחה, ללא צורך לרוץ כל יום לעבודה, והכל בהנאה ובסיפוק עצמי.

יתרון תחרותי בשוק

הקורס יעניק לך את הידע והכלים העדכניים ביותר. שיבדלו אותך מהמתחרות. תכירי את הטכניקות והטרנדים המתקדמים ביותר, מה שיאפשר לך להציע מוצרים ייחודיים ואטרקטיביים. זהו יתרון עצום שימשוך לקוחות רבים ויביא לך הכנסות נוספות

הצלחה ותכנון בעסק

בקורס תלמדי לא רק להכין קינוחים מהממים, אלא גם את כל המעטפת המקצועית הנדרשת להצלחה עסקית. נלמד איך להתמודד עם הזמנות של הרגע האחרון, לארוז ולאחסן בצורה שתשמור על איכות המוצרים, וכיצד לתמחר נכון את העבודה שלך. תדעי גם כיצד להבטיח שהקינוחים יגיעו ללקוחות שלך שלמים ומרשימים, ותהיה לך את כל הידע להתמודד עם אתגרים שיכולים לצוץ בדרך. כל זה ייתן לך יתרון משמעותי ויבטיח לך הצלחה בעסק שלך.

הלימוד הכי שימושי

בניגוד להרבה לימודים שאם לא תעבדי בתחום ההשקעה הולכת לפח ונשארת רק עם תעודה במגירה, כאן הידע והכישורים שתצברי ישמשו אותך בכל יום ובכל אירוע. גם אם תחליטי שלא לעסוק בזה כמקצוע עיקרי, תדעי להכין את הקינוחים והפטיפורים המדהימים ביותר לכל אירוע משפחתי או חברתי. התחום הכי שימושי לכל אחת, שתמיד אבל תמיד, ישרת אותך.

אירוע אחד מכסה את העלות

הקורס יאפשר לך להחזיר את השקעתך באירוע אחד בלבד! אנשים היום משקיעים הון בהכנת ברים מתוקים באירועים, אך לאחר הקורס תוכלי להכין את הבר בעצמך ברמה גבוהה ולחסוך הרבה כסף. וגם יישאר לך מקצוע נחשק לחיים, מה שהופך את הקורס להשקעה משתלמת ביותר.

הגשמת חלום והנאה מהעבודה

עבודה במשהו שאת אוהבת לא מרגישה כמו עבודה בכלל. בקורס תלמדי להפוך את הכישרון והיצירתיות שבך למקצוע מרתק ומספק. תגשימי את החלום שלך בעבודה יצירתית ומלאת סיפוק, שבה כל יום הוא חוויה חדשה ומלהיבה.

מעניין אותך?

את מוזמנת להוריד את סילבוס הקורס!

מה הסיפור שלנו ?

את הקולינריום הקמנו לפני עשור במטרה להביא את לימודי הקולינריה המקצועיים ביותר  למגזר הדתי וחרדי מבלי לוותר על ערכיו ועקרונותיו.

לא עוד תלמידות שמכינות אך לא טועמות בגלל הכשרות, 

אנו מאמינים שגם מי שרוצה לימודים למהדרין לא צריך להתפשר על המקצועיות וההנאה. הקולינריום מביאה לכם לימודי קולינריה למהדרין, וברמה הגבוהה ביותר.

הקורסים הקרובים

אלעד

ימי שלישי בשעות 18:00-22:00

19.11.2024
י"ח חשוון תשפ"ה

בני ברק

ימי ראשון בשעות 10:00-14:00

11.05.2025
י"ג אייר תשפ"ה

בני ברק

ימי שלישי בשעות 18:00-22:00

11.02.2025
י"ג שבט תשפ"ה

מוכנה לצאת למסע ולהפוך להיות קונדיטורית עלית?

כאן עושים את הצעד הראשון >

סדנת פחזניות ובצק רבוך

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מטבח אסייתי

מחיר: 420 ש"ח