fbpx

סדנאות גיבוש קולינריים – חוויה שאף אחד לא ישכח

לחברות וארגונים, למשפחות ואירועים, ועדי עובדים וקבוצות מאורגנות

מוכנים ליום של חוויה קולינרית משגעת?

שמחים להציג לכם את הדרך המושלמת להכיר ולהעריך את צוות העובדים המסור שלכם – יום גיבוש קולינרי יוצא דופן. כיום, יותר מתמיד, מבינים מעסיקים וראשי צוות שהמסלול להצלחה עובר דרך חוויה משותפת ומלאת טעם שלא מותירה אף אחד אדיש.

סדנה קולינרית מציעה שילוב מנצח של עשייה, חוויה וארוחה מרשימה מעשה ידי העובדים עצמם. הפעילות הזו מחברת ומלכדת את הצוות באמצעות עבודה משותפת, מספקת הזדמנויות להכיר אחד את השני טוב יותר ומעניקה רגעים בלתי נשכחים.

הקולינריום מוביל את תחום סדנאות הגיבוש הקולינריות הכשרות, ומציעה לכם חוויות קולינריות בלי לוותר על שום פרט – הכשרות, האיכות וההנאה כולם כאן.

ניתן לבחור סדנה תחרותית מלאה באדרנלין או סדנה רגועה ומלאת קסם, עם חלוקת עבודה לצוותות, אתגרים נושאי פרסים ועוד. הכל כדי לגבש את הצוות ולחבר אותו למקום העבודה.

מהרגע שתשריינו תאריך מול יועצת הסדנאות שלנו, נתחיל בתכנון אירוע מיוחד ובהתאמה אישית עד לפרטים הקטנים. עם הניסיון הרב שלנו באירוח מאות קבוצות מגוונות, נבנה עבורכם את האירוע המושלם העונה על דרישותיכם וחלומותיכם. לכם נשאר רק להגיע, ליהנות יחד, לקבל מחמאות על אירוע יוצא דופן, ולראות את הצוות שלכם מתחבר ומתגבש כמו שלא היה מעולם.

סדנאות במגוון מטבחים ותחומים לבחירה:
מטבח איטלקי | מטבח אסיאתי | מטבח צרפתי| מטבח ישראלי | מטבח בלקני | מארזי קינוחים | פרלינים | לחמים וחלות | שמרים | מגשי פירות | ועוד מגוון אפשרויות טעימות ...

נהנו איתנו:

קרב סכינים

דמיינו סדנה קולינרית בה כל משתתף הופך לשף מקצועי בקרב סכינים מלא אקשן ואדרנלין. האווירה מחשמלת, עם ריחות מפתים מכל עבר וצוות שופטים מוכן להתרשם. המשתתפים מתחלקים לקבוצות ומתחרים בהכנת מנות יצירתיות בזמן קצוב. המתח גובר ככל שהשעון מתקדם, והיצירתיות בשיאה. בסיום, כולם נהנים מחוויה מגבשת ומלאת אנרגיה שתשאיר טעמים של הצלחה ורגעים של כיף.

הפרשת חלה

בסדנה זו נשלב אומנות קולינרית עם מצוות הפרשת חלה. האווירה חמה ומלאת משמעות, כשהמשתתפים לומדים על המצווה ומכינים יחד חלות. הלישה והקליעה מתבצעות באווירה משותפת ומרגשת, והסדנה מסתיימת בניחוחות מדהימים של חלות טריות. המשתתפים יוצאים עם חלות טריות וריחניות ותחושת קהילה מחוזקת.

סדנאות חוץ

קבלו את החוויה הקולינרית ישירות אליכן! סדנת בישול או אפייה אצלכן במקום יוצרת חוויה נשית, מהנה ומיוחדת. אנחנו מביאים את כל הציוד, המרכיבים וההנחיה המקצועית. יחד נלמד, ניצור ונטעם מטעמים מדהימים, הכל באווירה נוחה ומחבקת של המקום שלכן. זו הזדמנות להתחבר, לשתף פעולה ולהעניק לעצמכן רגעים בלתי נשכחים של יצירה והנאה.

בתי ספר ותיכונים

סדנת בישול או אפייה מעניקה לתלמידות חוויה מעשית ומהנה, מפתחת מיומנויות בישול, עידוד עבודת צוות, יצירתיות ואחריות. היא משלבת חינוך תזונתי ומקנה תחושת הישג וגיבוש קבוצתי. אנחנו מוכרים לגפ"ן!

בת מצווה

חוויה חברתית יוצאת דופן עם תוצרים טעימים שכולם יהנו מהם. פעילות ייחודית ומעניינת. הבנות לומדות להכין מנות טעימות, משתפות פעולה ויוצרות זיכרונות משותפים. אפשרות לשלב עם מוזיקה, ארוחה ועוד הפעלות.

הרמת כוסית

אין כמו סדנה קולינרית אצלנו כדי להפוך את הרמת הכוסית שלכם לאירוע בלתי נשכח! במטבח המאובזר שלנו, תלמדו להכין מנות טעימות ומרשימות בהנחיה מקצועית וחמה. בנוסף להרמת הכוסית המסורתית, תהנו מזמן איכות משותף, תתחברו, תצחקו ותיצרו זיכרונות מתוקים יחד. בואו לחגוג איתנו את הרמת הכוסית בצורה הכי ייחודית ומיוחדת שיש!

אירועים ושמחות משפחתיים

בדיוק מה שחיפשתם ! הסדנה שלנו מציעה חוויה קולינרית מרגשת ומלאת כיף, המשלבת בישול משותף, יצירתיות וגיבוש משפחתי. בין ביום הולדת או כל אירוע משפחתי אחר, כל משתתף הופך לשף ליום אחד. תחת הנחיית שף מקצועי, תכינו יחד מנות טעימות ומרשימות, תלמדו טכניקות קולינריות חדשות ותיהנו מרגעים של צחוק ושיתוף פעולה. הסדנה מותאמת לכל הגילאים, ומבטיחה אווירה חמה ומגבשת שתשאיר אתכם עם זיכרונות מתוקים ורגעים בלתי נשכחים.

ארגוני רווחה ועמותות

עמותות וארגוני רווחה בוחרים לקיים אצלנו סדנאות קולינריות משום שהבישול והאפייה מעניקים רגעים של שלווה והנאה למשתתפים. הסדנאות מספקות מרחב מכבד ומעשיר, בו ניתן ללמוד כישורים חדשים, להתחבר לאנשים אחרים וליהנות מאווירה חמה ותומכת, תוך הפוגה מהאתגרים היומיומיים.

החל מ250 ₪ + מע"מ למשתתף

ניתן לשלב עם הפעלות וחידונים

ארוחות עשירות ממעשי ידיכן

לוקחים הביתה גם למשפחה

אפשרות להוסיף סינרים ממותגים או פרסים

שלבו מצגת או תוכנית שלכם

למה דווקא גיבוש קולינרי?

מעורבות פעילה

כל המשתתפים מעורבים באופן פעיל בהכנת האוכל, מה שמגביר את תחושת השיתוף והמעורבות, בשונה מפעילויות אחרות בו חלק משתתפים וחלק צופים מהצד.

חיבור אישי

הבישול מאפשר למשתתפים להביא לידי ביטוי את האישיות שלהם דרך המנות שהם מכינים, מה שמסייע להיכרות מעמיקה יותר בין חברי הצוות

חווית למידה

המשתתפים לומדים מיומנויות חדשות בתחום הבישול, מה שמוסיף ערך אישי ומשמעותי לכל אחד מהם, מעבר לחוויה

פיתוח יצירתיות

הצלחת יצירת מנות דורשת חשיבה יצירתית, מה שמעודד חשיבה מחוץ לקופסה ושיתוף רעיונות חדשים

שיתוף פעולה

ההכנה המשותפת דורשת עבודת צוות ושיתוף פעולה, מה שמחזק את הקשרים הבין-אישיים, בדיוק מה שכל ארגון מוצלח שואף אליו

זיכרון בלתי נשכח

חוויות קולינריות נוטות להישאר בזיכרון בשל המגוון החושי שהן כוללות – טעמים, ריחות ומראות

תחושת הישג

בסוף הפעילות ישנה תחושת סיפוק והישג כאשר רואים וטועמים את התוצאות המיידיות של העבודה המשותפת

הכל במקום אחד

כל מה שאתם צריכים במקום אחד! בניגוד לגיבושים אחרים שבהם צריך לתאם מסעדה, פעילות ותוכנית בנפרד, מה שדורש הרבה זמן ומאמץ מהמארגנים. אצלנו תהנו מכל החוויה במקום אחד. הדגמה של השפית, חוויית העשייה של המשתתפים, ארוחה מפנקת ואפשרות לשל תוכנית או מצגת שלכם תוך כדי הארוחה. חוויה מגבשת ללא דאגות ותיאומים מיותרים, שגם מתבטא בחסכון כספי.

מה הסיפור שלנו ?

את הקולינריום הקמנו לפני עשור במטרה להביא את לימודי הקולינריה המקצועיים ביותר  למגזר הדתי וחרדי מבלי לוותר על ערכיו ועקרונותיו.

לא עוד תלמידות שמכינות אך לא טועמות בגלל הכשרות, אנו מאמינים שגם מי שרוצה לימודים למהדרין לא צריך להתפשר על המקצועיות וההנאה. הקולינריום מביאה לכם לימודי קולינריה למהדרין, וברמה הגבוהה ביותר.

בואו נדבר על החברה שלכם !

יועצות הסדנאות שלנו עם ניסיון של מאות גיבושים מוצלחים, ישמחו לשמוע את שאלותיכם ולייעץ לכם!
רוב התאריכים נתפסים חודשים מראש, הקדימו לשריין מקום ותאריך!

סדנת פחזניות ובצק רבוך

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מטבח אסייתי

מחיר: 420 ש"ח