fbpx

בואי מוכנה להזמנות לאירועי הרמת כוסית

30 יום קודם לחג דורשים בהלכות החג. אחד האירועים הנפוצים שמקיימים לפני החגים הוא הרמת כוסית בחברות וארגונים, ולשם כך הם מזמינים כיבוד. הטרנד הנוכחי הוא מנות פינגר פוד קטנות, וקונדיטוריות חכמות מתכוננות כבר מעכשיו עם הכנת הפינגר פוד.

פינגר פוד – המנות המושלמות לאירועי הרמת כוסית

30 יום קודם לחג דורשים בהלכות החג. אחד האירועים הנפוצים שמקיימים לפני החגים הוא הרמת כוסית בחברות וארגונים, ולשם כך הם מזמינים כיבוד. הטרנד הנוכחי הוא מנות פינגר פוד קטנות, וקונדיטוריות חכמות מתכוננות כבר מעכשיו עם הכנת הפינגר פוד.

הפינגר פוד הפופולרי לא רק מוסיף צבע ועניין לאירוע, אלא גם קל לאכילה ויוצר אווירה חגיגית. אולם, כמו בכל אירוע, עלולות לצוץ בעיות שחשוב לדעת כיצד להתמודד איתן. במאמר זה נדון בכמה בעיות נפוצות ואיך ניתן להתמודד איתן באופן יעיל, ונוסיף גם טיפים על אריזת המוצרים והצגת הפינגר פוד, כדי שגם לכם וגם למזמין תהיה חוויה טובה וטעם של עוד.

1. אלרגיות ורגישויות למזון

כמעט בכל קבוצה ישנן כאלה הנמנעות ממאכלים או מרכיבים מסוימים מסיבות שונות, מגלוטן ועד אלרגיות מסוכנות. המזמין לא יזכור תמיד לציין את זה, אך בפועל, כשהאוכל מגיע ויש עובדים שלא יכולים לטעום, זה בהחלט פוגם באווירה.

פתרון: ודאי שאת מבקשת מידע על רגישויות המשתתפים מראש. המזמין יעריך את זה. כאשר את מכינה את התפריט, ודאי שהמגוון מספיק גדול כדי לשלב מנות שונות (צמחוניות, טבעוניות, ללא גלוטן ועוד) והשתמשי בשלטים כדי לציין מה מכילה כל מנה. מספיק שעובדת עם רגישות תזכור אתכם לטובה ויזכיר למנהל להזמין ממך תמיד, והנה הרווחת לקוחה טובה! 🙂

2. מגוון טעמים לא מספיק

אורחות מגיעות עם טעמים אישיים שונים, ואם המנות לא מתאימות להן, זה יכול להשפיע על החוויה הכללית.

פתרון: התאם את התפריט לקהל שלך. אם מדובר באירוע עסקי, שקלי לכלול מנות קלאסיות ומוכרות, ואם מדובר באירוע חברתי, תוכלי להיות יותר יצירתית ולכלול מנות בטעמים מגוונים והרכבי מנות שונים, כפי שתוכלי לראות למטה בפרטי סדנת הפינגר פוד,

3. חוסר באספקת משקאות

האם הם מביאים לבד שתייה ומשקאות או שמצפים גם ממך? לפעמים הדברים לא מובנים ומצפים ממך להכל כלול. להיתקע בהרמת כוסית בלי שתייה ומשקאות עלול להוביל לאכזבה.

פתרון: תבררי האם מצפים לשתייה ומשקאות ממך גם ואם כן, הכיני וכמובן תתמחרי בהתאם. הכנה נכונה של משקאות ושייקים יכולה גם להיות עם רווח יפה. תבדקי גם האם מעוניינים במשקאות אלכוהוליים. חשוב לוודא שיש מספיק אפשרויות ושהן מתאימות למנות ההגשה. שקלי להוסיף בר קטן שבו אורחות יכולות להכין קוקטיילים בעצמן.

4. מנות מתקלקלות

פינגר פוד יכול להיות רגיש לטמפרטורה ולזמן. מנות עשויות להיראות לא טוב או להתקלקל אם הן נשמרות לא נכון.

פתרון: הקפידי להשאיר את המנות בתנאים הנכונים, כמו קירור או הקפאה, ממש עד זמן המשלוח. תני הוראות מתאימות גם לנהג שלוקח את המוצרים וגם למזמין על אופן האחסון עד שמתחיל האירוע – כמו מזגן במעלות נמוכות, חימום קצר לפני האירוע ועוד. כדאי גם להציץ לפני ולהחליף מנות שלא נראות במיטבן.

5. התארגנות מורכבת

אם זה אירוע גדול, ייתכן שאת חושבת שתספיקי הכל במעט זמן, אך למעשה זה ייקח יותר זמן משצפית.

פתרון: יש לבצע תכנון מראש של הזמן שידרש לכל דבר ולהתארגן מראש עם מה שלא דורש הכנה של הרגע האחרון. בזמן ההכנות האחרונות, שקלי להצטייד בעזרה או בחברות משפחה שיכולות לסייע.

6. דאגה להצגה נכונה של הפינגר פוד

כשהאוכל מגיע, יש חשש שהוא לא יוצג בצורה מושכת כמו שצריך, דבר שעשוי להשפיע על ההתרשמות הכללית של האורחות.

פתרון: כדי להבטיח שהפינגר פוד יוצג בצורה אסתטית ומזמינה, תוכלי להציע בתוספת מחיר שירות שלך או של מישהי מטעמך שיגיע למקום ויערך את הפינגר פוד בהתאם. זה יכול לכלול סידור שולחנות, פריסה נכונה של המנות ושימוש בקישוטים כדי לשדרג את התצוגה וליצור אווירה חגיגית. בצורה זו, אורחות ירגישו שהן מקבלות חוויה כוללת ומזמינה.

 

מתוך סדנת הפינגר פוד שלנו, טעים ובריא

זה הזמן שלך להשקעה חכמה ! בסדנת הפינגר פוד שלנו ילמדו להכין מנות טעימות, יפות ועדכניות ! שכל עסק שמזמין ממך ירצה לחזור רק אלייך, וביננו – לקוחות עסקיים הם הכי רווחיים, הזמנה אחת מוצלחת תוביל להזמנות עתידיות רבות.

להגשים חלום קולינרי

כאן תהפכי את האהבה שלך לבישול ואפייה למקצוע משתלם ומרשים ! הצטרפי אלינו היום והתחילי לבנות את העתיד שלך בקולינריה העולמית....
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email
אינסטגרם

סדנת פחזניות ובצק רבוך

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מטבח אסייתי

מחיר: 420 ש"ח