fbpx

סודות הקרואסונים

קרואסונים, התקלות הנפוצות, ואיך נתגבר עליהן
פעם תהית איך להכין קרואסונים כמו אלה שתמצאי בבתי קפה בפריז? היום אנחנו כאן כדי לשתף אותך לא רק בידע, אלא גם סוד ההכנה המושלם
 
קצת על קרואסונים:
הקרואסון הוא מאפה צרפתי קלאסי, ידוע בטקסטורה הפריכה והקלילה שלו, שמתקבלת בזכות תהליך החמאה המורכב אך המתגמל. עם המתכון הנכון והשיטות המתאימות, תוכלי להגיע לתוצאות מרהיבות בבית.
 
הקשיים שאת עלולה לחוות  בגלל חוסר ידע בקרואסונים.
 
חוסר השגת השכבות: תהליך ההכנה של קרואסונים מצריך עיבוד מדויק של הבצק והחמאה. אם לא מתבצע נכון, את עלולה לקבל מאפה עם שכבות דחוסות וללא הפרדה אוורירית.
 
בצק דביק מדי: אם הבצק שלך יוצא דביק מדי, זה יכול להקשות על הרידוד והקיפול הנדרש. שגורמים לקרואסונים שלא עולים יפה בעת האפייה.
 
אפייה לא אחידה: לעיתים קרובות, קרואסונים אינם נאפים באופן אחיד. אם לא מפעילים טמפרטורה נכונה או לא מניחים את התבנית במיקום הנכון בתנור, אפשר למצוא קרואסונים אפויים בחוץ אך לא מוכנים בפנים.
 
לכבוד החופש, אנחנו מקיימות השבוע מפגשים ללימוד הקרואסונים!
אם את רוצה ללמוד את כל הסודות להכנה מוצלחת של קרואסונים, הצטרפי אלינו! במפגשים שלנו תוכלי ליהנות מהדרכה מקצועית וטיפים שימושיים. אחרי שתלמדי אצלנו, תרגישי בטוחה במטבח ותשמחי להפתיע את המשפחה והחברות עם המאפים שלך.

להגשים חלום קולינרי

כאן תהפכי את האהבה שלך לבישול ואפייה למקצוע משתלם ומרשים ! הצטרפי אלינו היום והתחילי לבנות את העתיד שלך בקולינריה העולמית....
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email
אינסטגרם

סדנת פחזניות ובצק רבוך

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מטבח אסייתי

מחיר: 420 ש"ח