fbpx

השאלות הנפוצות שלכן על איך לעצב עוגות

היום, לרגל קורס עיצוב העוגות הקרוב, בחרנו דווקא לגעת בשאלות הנפוצות שאנו מקבלים כל הזמן מכן, על העולם המרתק הזה של עיצוב וקישוט עוגות, קבלו:

הרבה שאלו אותנו: כשאני מכינה עוגה רגילה היא נאפית היטב, אבל עוגה גבוהה לעיצוב לי לא נאפית טוב בפנים, כדי שיהיה טעים ויציב לעיצוב ?

תשובה: בעוגה גבוהה חשוב במיוחד 'מבחן הקיסם', בו אנחנו תוקעים קיסם בעוגה ולפי זה יודעים מה מצבו, במידה ויוצא רטוב או עם פירורים לחים העוגה עוד לא מוכנה ויש להמתין, במידה והקיסם יוצא יבש – העוגה מוכנה !

הסיבה היא שלא תמיד אפשר להעתיק את זמן האפייה במתכון אחד לאחד כיוון שיש משתנים כגון סוג התנור, התבנית או הרינג, ולכן מומלץ כבר אחרי חצי שעה לבדוק עם קיסם 👌

רבות שואלות אותנו, מה הסוד להחלקה מושלמת של הקצפת בעוגה ?
 
התשובה היא שצריך להקפיד להקציף למרקם 'יוגורט' נכון, לא יציב מדי ולא נוזלי מדי,  ועל הקצפת במרקם הנכון להחליק נכון עם הכלים, ספטולה וקלף החלקה.
 
צריך גם להשתמש בקצפת מיד כי אם ממתינים הקצפת מתמלאת בבועות אויר ולא תהיה נוחה להחלקה.
שאלה נפוצה נוספת, איך עושים שעוגות ייצאו לא רק יפות, אלא גם ממש טעימות.
 
בפרט בעוגות גבוהות – כדי שייצאו טעימות ניקח את העוגה ונפרוס אותה לכמה קומות כשביניהם נשים שכבות קרמים, קרמים ומילויים נחבר אותן חזרה ואז נקשט.
 
הרבה שואלות אותנו: למה שלא תארזו את הקורס בסדרה דיגיטלית ?
 
קורס דיגיטלי זה נחמד, נחמד אבל 😉
 
1. מי שבאמת חושבת שאפשר להתקרב בקורס דיגיטלי לתוצאות של קורס  מעשי, זה רק אלו שלא היו עוד בקורס מעשי, ועוד לא חוו את הטעם של ליווי צמוד לאורך כל השלבים ומענה לכל שאלה, לעומת הכנה בקורס דיגיטלי 
 
2. יש אשליה שקורס דיגיטלי יוצא יותר זול, אם תחשבו את החומרים היקרים & התנסויות כושלות, נקיון ובלאי, לעומת חומרי הגלם, השפע והעוגות המפוארות שתכינו בקורס מעשי, תבינו שההיפך הוא הנכון, הקורס הדיגיטלי יוצא דווקא יותר יקר.
 
כל מי שהשתתפה אי פעם בקורס בקולינריום תדע להסביר בדיוק למה הכוונה, העמדות האישיות המרווחות, השפע של החומרים, הציוד והאביזרים החדישים – כל אלה נותנים את חווית הלמידה הטבה ביותר שמבטיחה תוצאות !
 
3. בעידן בו הרבה דברים אכן אפשריים בקלות בדיגיטל, קולינריה זה אומנות בידיים וקשה הרבה יותר ללמוד כראוי ללא התנסות ועשייה.
 
* בתמונה למעלה – איור מעניין, אשה מנסה ללמוד עיצוב עוגות דרך המחשב 😜

להגשים חלום קולינרי

כאן תהפכי את האהבה שלך לבישול ואפייה למקצוע משתלם ומרשים ! הצטרפי אלינו היום והתחילי לבנות את העתיד שלך בקולינריה העולמית....
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email
אינסטגרם

סדנת פחזניות ובצק רבוך

מחיר: 420 ש"ח

סדנת הכנת קינוחי בוטיק לחגים- ערב השקה

מחיר: 79 ש"ח

סדנת מאפי בוקר


מחיר: 420 ש"ח

סדנת מארזי קינוחים לראש השנה

מחיר: 490 ש"ח

סדנת בישול מטבח צרפתי

מחיר: 420 ש"ח

סדנת מטבח אסייתי

מחיר: 420 ש"ח